Sarah_83 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg og typen har vært sammen i snart 4 år nå. Jeg elsker han høyere enn noe annet i hele verden. Men er det vanlig at sexlysten blir sååå redusert??? Jeg lurer litt på meg selv noen ganger. De 2 første årene vi var sammen hadde jeg lyst hele tiden og det var topp. Jeg trodde aldri det skulle forandre seg siden det var så sinnsykt bra. Men hva har skjedd?? Jeg føler sjelden lyst lenger og syns det er utrolig kjipt. Jeg elsker han like mye som før og elsker å kose. Vi koser masse hver dag. Han er kjempe flink å kiler meg på ryggen og masserer meg- Jeg får myyye kos hver dag. Så han jeg tenkt- kan det være derfor lysten har dabbet av??? fordi jeg får så mye kos liksom?? - kanskje en rar tanke, men uansett... jeg har lyst til å få tilbake lysten på sex. Hvordan gjør jeg det?? Vi har sex liksom, men jeg er ikke akkurat så aktiv som jeg var før. Jeg bare gjør det - for hans skyld nesten. Tenker at det må jo være drit kjipt for han hvis jeg ikke gidder i det hele tatt. Hjelp!- Jeg vil ha gnisten tilbake. Er det noen med forholdserfaring som kan gi meg litt tips?? og dele noen erfaringer??
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Har det akkurat på samme måte som deg. har vært sammen i 4 år og de to første årene var det bare fryd, men så dabbet det av. Har prøvd "tilbehør" for å se om det kanskje hjalp. Det hjalp i et par mnd, men så var lysten borte igjen. Nå gir bare tanken på sex meg frysninger. Vet ikke hva det er, og skulle gjerne hatt tilbake lysten både for min del og samboers.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Litt vel privat spørsmål, men kan det være bivirkninger av hormonprevensjon som er grunnen?
Sarah_83 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Litt vel privat spørsmål, men kan det være bivirkninger av hormonprevensjon som er grunnen? Nei, jeg bruker ikke hormonprevensjon fordi det er veldig mye blodpropp i min familie så da er det ikke så lurt av meg å bruke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå