Gå til innhold

den vanskelige mellomfasen.....

Gjest op

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært på date med en super fyr 9 ganger (sex 2 ganger). Begge har vært single 1/2 år etter å ha vært i et forhold i over 12 år begge to. Begge har barn. Synes at vi har hatt det utrolig kjekt sammen. Dette har han sagt selv også, og at han følte seg skikkelig forelsket. Alt var bare fryd og gammen helt frem til nest siste date. Da sa han at han syntes det hadde gått veldig fort frem, og at han kjente at han fikk "hetta". Vi måtte ta det veldig sakte fra nå av sa han. Vi har hatt det koselig de to siste gangene også, men ble ikke noe klining - bare ha det kyss for å si det slik. Har avtalt at han vil treffe meg lørdag kveld nå. Lurer egentlig på om han ikke vil mer, men synes samtidig det er litt rart at han da vil møte meg på lørdag. Noen som har erfaringer her ? Er det nå lurt av meg å la han ta videre initiativ, siden det er han som tviler ? Må også si at det var han som ble forlatt, så kanskje det også spiller inn. Noen som har noen råd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg synes det høres ut som det han sa selv. Det gikk for fort frem, han liker deg fortsatt, men vil roe ned litt. Hvorfor skulle han avtalt ny date om han vil "stikke av"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ha litt is i magen, og vent rolig og se. La ham få tid. Og la ham ta initiativ.

Han har jo sagt han er forelsket, det burde jo være en god start!

PS: Hvordan gikk daten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei. Daten har forsåvidt blitt til 3 :) Nå tar jeg det veldig rolig, og skal følge rådet om å la han ta initiativet. Føler ihvertfall at dette kan bli bra. Må bare la han få litt tid til egne tanker tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...