Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del skal ut med noen venninner. Vi skal på konsert å kooose oss! Blir nok en del alkohol utover kvelden :roll::lol:

Gleder meg! Kommer til å bli skikkelig koselig. Det er lenge siden jeg har vært ute på noe spesielt i det siste, så dette kommer nok til å bli en positiv forandring!

jamie :briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skal besøke en venninne mens vår respektive er på stadion, glad jeg slipper det i det minste.

Skrevet

Jeg skal også ut i kveld :hoppe: håper bare russen drar et helt annet sted en oslo sentrum

* :o tenker i redsel på hvor håpløste det kan bli å komme seg hjem :o *

Skrevet

Lage mat til frokosten i morgen. Kanskje jeg drikker litt vin utpå kvelden :wink:

Skrevet

Åh, care; FIN avatar du har da!!!

David er så skjønn :wink:

En liten avsporing bare... :ler:

Skrevet
Åh, care; FIN avatar du har da!!!

David er så skjønn :wink:

En liten avsporing bare... :ler:

He he :ler: ja, jeg har jo skønt at han er populær her blandt jentene. Vel, dette er en hyllest til en væsteråling. :blunke:

Skrevet

Tenker på kvelden og blir nesten stressa, jeg...Først skal jeg besøke et vennepar av meg som ble foreldre på onsdag...så skal jeg se litt fotball på TV...bare slappe av med litt god mat...(min kjære er på stadion :( langt borte og jeg kunne ikke være med for jeg må jobbe :-? ... )...

Og når kampene er slutt drar jeg til ei venninne som bor i by´n og tar noen øl før vi tar en liten tur ut og titter litt...forhåpentligvis dukker også min kjære opp og vi drar hjem...for vi må ganske tildlig opp for og se barnetogene i morra!! :D

Tror det kan bli veldig koselig, jeg....bare føles som så mye jeg hele tiden må nå....Rufus kommer ALLTID for sent ho...forferdelig følelse :roll:

Skrevet

Bade i sjøen, faktisk! Og fylle senere på kvelden. :)

Skrevet

Sambo og jeg har en date når gullet er lagt.

Me and him in the bedroom :sjarmor:

Skrevet

Jeg skal bare være hjemme...

Er sjuk, så jeg hadde ikke orket noen vill fest i kveld uansett... :lol:

Mamma og hennes samboer kommer kanskje på besøk i løpet av kvelden. Ellers skal sambo og jeg bare sitte hjemme og slappe av, surfe litt, kikke på Idol.... :wink:

Lillian

Gjest Lottemor
Skrevet

jeg skal bake litt og plukke björk blåse balonger og pynte balkongen til i morgen...

så skal jeg lage litt niste til vår lille utflykt i mogen...vakse og rydde litt...

jepp ikke så mye det ,men nokk for meg :)

Skrevet

Skal bare være hjemme. Tiden da jeg var dritings 16. mai og ikke kom meg opp på 17 er forbi...mimre mimre..... :)

Gjest Samara
Skrevet

Ikke særlig spennende... Lese til eksamen!! Må være den kjedeligste 16. mai noensinne. :cry:

Skrevet

Planen var klar den!

Middag med kjæresten.

Lage mat til i morgen.

Titte på tv og stryke duker og bunadsskjorter resten av kvelden.

Middagen gikk etter planen.

Maten har jeg laget til i morgen; ostekake, brownies og potetsalat.

Setter meg ned i sofaen med en varm brownie og en kopp te.

Der ryker planen.

Det er jo ikke en jæ..a dritt på tv i dag jo. Selv Hotel Cæsar er flyttet på grunn av foppallkampen. :evil: :evil: :evil: :evil:

Jaja, bare Fugla knuser apene så er det greit... nesten... hva skal jeg gjøre resten av kvelden nå da? Snakke eller kline med kjæresten? Gå en tur? Nei, fysjameg. :hoho:

Skrevet

Hjemmekveld for meg, ingen planer. Og det er like greit, for jeg er alltid litt sliten på fredagen etter ei uke på jobb.

Godt forresten, å være over den alderen der man bare MÅTTE gjøre noe på 16. mai...

:)

Skrevet
Godt forresten, å være over den alderen der man bare MÅTTE gjøre noe på 16. mai...

:)

Oh jess, baby... :wink:

Skrevet

Tenker ikke noe særlig over hvilken dag det er i dag egentlig. Litt rart å tenke på at denne kvelden bare var en kveld da det måtte skje noe. Sånn er det ikke lenger. Om det mest skyldes alderen eller at jeg ikke bor i Norge? Både og tenker jeg...

Skal sitte her og kose meg med litt bra musikk jeg har downloadet den siste tiden også skal jeg kanskje male litt.

Selv om jeg ikke skal feire dagen i morgen, så ønsker jeg alle KG's brukere en fin 17. mai.

Jennifer

Skrevet

Vel, jeg har akkurat kommet hjem fra kamp.. Skal dusje og pynte meg, å så skal en gjeng venner ut på noe som heter Teaterfabrikken å drikke litt øl, og høre på ett band spille.

Blir kjempe koselig.. :D

Men det blir meget rolig.. orker ikke være dårlig i morgen nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...