Serenity88 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Noen som har det diktet? Endret 23. mai 2008 av Serenity88
Aurela Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Her og her.. Det er riktig ikke sant? Sånn siden dikt funnet på internett noen ganger er litt kortet ned. Endret 23. mai 2008 av Aurela
Serenity88 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Tusen takk Aurela! Prøvde å søke på google, men fant ingenting Elsker ihvertfall det diktet! Hvis jeg noen gang skal gifte meg vil jeg fremføre det, evt ha det på innbydelsen
Aurela Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Tusen takk Aurela! Prøvde å søke på google, men fant ingenting Elsker ihvertfall det diktet! Hvis jeg noen gang skal gifte meg vil jeg fremføre det, evt ha det på innbydelsen Min føste tanke var om du skulle fri Leste det første gang nå, og syntes det var veldig fint jeg også. Finere en en del andre dikt jeg har lest av Jacobsen, men det kan kanskje ha noe med selve tema i diktet å gjøre også Edit: Bare et lite tips også, siden du ikke fant det på Google. Hvis noen ord hører sammen når du søker som "Rolf Jacobsen" og "I berg", så sett det i annførselstegn, fordi da søker man med disse ordene sammen.. Kanskje litt kronglete forklart.. Var hvertfall sånn jeg fant de på google Endret 23. mai 2008 av Aurela
Serenity88 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Det jeg gjorde skjønner du! I anførselstegn... Hjalp ikke! Nå gadd ikke jeg lete meg flere sider fremover da :lat: Så tenkte kanskje noen andre gadd det for meg
Aurela Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Det jeg gjorde skjønner du! I anførselstegn... Hjalp ikke! Nå gadd ikke jeg lete meg flere sider fremover da :lat: Så tenkte kanskje noen andre gadd det for meg Tror jeg fant det på første eller andre side jeg da :gjeiper: Men, kjekt å ha noe å gjøre på fredagskvelden når man er syk og burde lest til eksamen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå