Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg skal ha visning på leiligheten min på søndag formiddag. MEN jeg er ikke hjemme, dette fordi jeg må reise vekk imorgen tidlig og kommer ikke hjem før søndag kveld. jeg har snakket med megleren og han sa det er greit, bare overrekke han nøklene! Men jeg er litt skeptisk, jeg skulle helst ha vaska rett før folka kom, slik at det lukter skikkelig rent! Nå blir det til at jeg vasker imorgen tidlig før jeg drar, også blir det stående tomt til visningen. Jeg kommer til å kjøre på med grønnsåpe så kanskje lukten sitter til visningen... Store planer om å tenne litt friske duftlys osv, men det går jo dårlig nå som jeg ikke er hjemme. Jeg kan så klart be megleren tenne lysene, men synes ikke det er helt riktig heller. Men på en annen måte vil jo megleren selge også. Ville dere hatt noen formening om å reise vekk sånn før visning, evntuelt noen gode råd til hvordan det vil lukte godt og rent på visningen? eventuelt noen gode råd, tenkte å sette en liten kopp med grønnsåpe godt gjemt, bare slik at det dufter.
*snuppis* Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hei gjesten Skal selve ha visning, så vet akkurat hva du stresser med, for JA det er et stress! Men jeg tror også som du sier, at megleren er jo også intr i å selge og tjene best mulig så om du ber han tenne noen telys så går det sikkert fint! Jeg ville nok ha vaska akkurat i siste liten før jeg gikk ut av døren, vasket meg ut av leiligheten *ler* en annen ting, du er jo garantert at det er ryddig og rent der selvom du ikke er til stede timene før, når du har rydda dagen før. Her er det dyr i bildet, og alt må bli gjort i siste liten for å hindre hår! Sånn sett har du en fordel med å dra ut derfra tidligere;) Lykke til. Håper vi får solgt begge to;)
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Sett noen kopper med grønnsåpe og vann her og der, for eks. under sofaen, under senga osv. Da lukter det rent en stund:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå