Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Stripeless
Skrevet

Er det trygt å stripe håret selv hjemme? Hvilket produkt anbefaler dere å bruke? Har tenkt å stripe håret selv, med lyse blonde striper, fra før har jeg mellomblondt hår. Er det vanskelig å gjøre det helt selv, bør man ha noen til å hjelpe seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det trygt å stripe håret selv hjemme? Hvilket produkt anbefaler dere å bruke? Har tenkt å stripe håret selv, med lyse blonde striper, fra før har jeg mellomblondt hår. Er det vanskelig å gjøre det helt selv, bør man ha noen til å hjelpe seg?

Jeg har ganske langt hår og er mellomblond fra naturens side.Bruker Poly Blonde Super fra Schwartzkopf,og "hette-metoden" med å dra ut stripene.Jeg synes det vanskeligste er å trekke ut striper midt bak på hodet,og å dra selve hetten av etter at man har skylt ut blekepulveret.Det kan være en stor fordel å ha noen til å hjelpe seg litt ja,men man kan fint klare det selv også.Etterpå bruker jeg en lilla shampoo for å dempe gulskjær, og resultatet av stripingen har alltid blitt bra,både fargemessig og at det stripene er jevnt fordelt.Til og med frisører har gitt komplimanger om at det ser ut som det er stripet hos frisøren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...