Gå til innhold

Ditt aller første innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var ditt aller første innlegg? Dette var min. Ikke noe hei eller hallo eller noenting...8) Er det noen som har hørt om eller har kjennskap til Bermudatriangelet. Dette synes jeg er utrolig spennende. Jeg hadde en bok om Bermudatriangelet, men har dessverre mistet den. Hva tror dere? Er det noe som foregår der, eller er det bare opspinn? 8) http://www.bermuda-triangle.org/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt er borte :cry: det var nemlig på juleforumet :nisse:

Skrevet

Mitt aller første innlegg tror jeg er borte....1. januar var jeg på juleforumet og ønsket alle godt nytt år, som registrert bruker, nyttårsforsettet var å registrere seg første dag i d nye året....og d var bare ÉN person som ønsket meg velkommen , og d var DIVA....SNUFS!!! :grine:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Velkomemn Chimp !! :)

Mitt første innlegg var på testsiden og der stod det , "funker jeg nå ?"

Kunne ikke huske det så jeg måtte søke.

Jeg framsto jo som en ekstremt interessant person i mitt første innlegg da !!

Skrevet

Mitt første innlegg husker jeg godt. Det ligger i det gamle forumet og handler om "ungjenter og feminisme". :ler: Tror ikke jeg gidder å gå tilbake å se på det. :roll:

Skrevet
I'll be there! :D

- Miamor :)

Nja, var at jeg skulle komme meg på IRC, da. ;)

Skrevet

Øhh...det husker jeg ikke, men dette kom i stedet:

Skrivefeil kan vi alle ha... unødvendig å kommentere det sånn.

Innlegget er slettet.

Tusenfryd - moderator

Gjest Lottemor
Skrevet

det er borte mitt også husker ikke hva det var jeg skrev...tror sikkert det var noe som hörte hjemme på samlivs forummet....

Skrevet

Mitt første innlegg:

:o som ny bruker må jeg prøve meg frem litt :hoho:

farge?

Ikke så utrolig spennende akkurat :Gjesp:

Skrevet
Naken! Helt klart foretrekkes det :D

Men når man er jente og må ha mensen en gang i mnd, da må man nesten ta truse på.

Og av og til er det kjekt å krype under dynen med undrtøy på som samboer får gleden av å ta av :wink:

Skrevet

Jeg tror mitt første innlegg på KG var i det gamle forumet for et par år tilbake, da jeg ba om synspunkter på forlovertale kontra -sang. Jeg fikk masse fine tilbakemeldinger, tanker og gode råd, og jeg ble værende her!

Man kan vel si det slik at mitt forhold til KG har vært av mer langvarig karakter enn det ekteskapet som ble inngått "den gang da". Det er nemlig forlengst historie...

Gjest Virvel
Skrevet

Mitt første innlegg var vel også på det gamle forumet tror jeg, men jeg aner ikke hva det var om...

Skrevet

Joda, det var på gamle forumet. Søkte på temaet "skjørt til menn" og fann altså Kvinneguiden - og her har eg blitt:

Høh, kvifor skulle ikkje menn få gå i skjørt igjen? Treng slett ikkje sjå mindre maskulin ut av den grunn - sjølv i dameskjørt. Og det er då ingen grunn til å godta at kvinner kan kle seg i nett det dei vil (mange går i herrebutikkar og kjøper klede til seg sjølv) mens menn skal vera sterkt begrensa i stil? Bortsett frå dobbeltmoral då...

Moten er jo det me gjer den til, så finn fram skjørtet menn, og vis kor tøft det er. :-)

PS. H&M har herreskjørt - og dei er populære, seier dei. Stavanger, onsdag: Omslagsskjørt i lin, kun 3 igjen (av mange)

Og på H&M Kvadrat får dei inn herreskjørt nærare sommaren, kanskje KappAhl òg. ;-)

Skrevet

Dette var mitt første innlegg da. virker så lenge siden liksom.

Når jeg har lest igjennom det som står på denne siden sitter jeg igjen med blandete følelser.

Jeg er 18år, ønsker meg barn, skal gifte meg i august og vi driver for tiden og skal kjøpe hus.

Jeg må være enig i at mange på min alder kan ta for lett på det å få barn, i hvertfall av de jeg har møtt, men alle er ikke sånn.

Jeg har hørt mange som klager på typen av ulike grunner, men barn skal de ha. Også de som tror at forholdet nærmer seg slutten, så de skal lure han til å bli gravid, når jeg har hørt sånn blir jeg sikkelig forbanna.

Og til det å bare ta abort, jeg er for selvbestemt abort men jeg kunne aldri ha gjordt det selv, og jeg ser ikke på meg selv som egoistisk av den grunn. Jeg kjenner flere som har tatt abort og ikke alle synes det er så enkelt etterpå.

Og en siste ting, overplanlegging er ikke bare bra. Man skal ha bra utdannelse, bra jobb, hus og bil før man får barn. Men de fleste bruker mange år på og komme dit. Jeg tror ikke det er noen fordel og være 30 - 35år før første mann. Man skal jo ha overskudd de neste 18 - 20årene når barna vokser opp og er tenåringer.

Dette er jo bare min mening.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er nesten sikker på at dette var mitt første innlegg:

Menneskene er ikke skapt i Guds bilde, det er Gud som er skapt i menneskenes bilde... Mennesket føler behov for noe utenfor seg selv, når vi trenger trøst og svar vi ikke kan få andre steder. De som finner trøst og glede i Gud må jo få lov til det, men det er jo ikke dermed sagt at Gud er reell... Det er altfor mye i verden som baseres på Gud - det skal liksom gjøre det lettere å være menneske... Jeg tror heller det gjør det vanskeligere.

Jeg tror ikke på Gud! (hvis det skulle være noen tvil om det...)

Skrevet

Det var like før jeg skulle på ferie og før jeg hadde registrert meg. Skrev som gjest og spurte om noen hadde vært i Kenya.

Skrevet

Det første innlegget jeg husker skrevet av meg selv, var et om størrelsen på vaginakuler. Eller så tror jeg jeg svarte på en silikontråd om et spørsmål vedrørende bh-størrelse.

Skrevet

Nesten ille at jeg ikke husker det, for det er jo ikke så lenge siden -men det var sikkert noe på bryllupstråden. *sukker henført*

Skrevet

Mitt første innlegg var også på det gamle forumet,men husker ikke hva det er.

koldbruna :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...