Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Del Skrevet 23. mai 2008 Var det ikke slik at vareutvalget skulle bli likt i HM katalogen og HM butikkene? Jeg synes fremdeles de stort sett har et vidt forskjellig vareutvalg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 23. mai 2008 #2 Del Skrevet 23. mai 2008 Dette har jeg hørt også, har sett igjen noen klær fra katalogen i butikkene, men ikke på langt nær alt.. Kan jo være noe med at klærne ser så flotte ut i katalogen, men når det kommer i butikken og man bare ser den elendige kvaliteten at man ikke kjenner igjen klærne... Finner forresten det meste av undertøyet igjen i butikkene, som kan være ganske bra, men da med svært begrenset utvalg av størrelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. mai 2008 #3 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har også hørt alt på nett/katalog skulle komme i butikk, og jeg ser stort sett alle klærne i butikk enten før eller etter de lanseres på nett. Men min erfaring er at en del av klærne kommer i flere farger og mange av de kommer kun på nett, og aldri til butikk. Det er spesielt én topp jeg har lett etter, som kom i 4-5 farger i nettbutikken, men som jeg kun har funnet i to farger i butikk. Og jeg er innom såpass ofte at det må være så og si umulig at jeg ikke skulle fått det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 23. mai 2008 #4 Del Skrevet 23. mai 2008 Og jeg er innom såpass ofte at det må være så og si umulig at jeg ikke skulle fått det med meg Du er søøøt, Mischa Eg syns eg også ser det meste i butikkane av det som ligg på nett. Einaste forskjellen er at det kan vera skilnad i kva som finst av fargar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. mai 2008 #5 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg synes og at det er dårligere utvalg i butikken, har lett etter en bluse i temmelig mange H&M butikker nå, men finner den ikke. Eller fant den i en butikk i bare en farge og feil farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 24. mai 2008 #6 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg synes og at det er dårligere utvalg i butikken, har lett etter en bluse i temmelig mange H&M butikker nå, men finner den ikke. Eller fant den i en butikk i bare en farge og feil farge. Jeg er helt enig. Lite utvalg i butikkene. Men jeg får katalogen hjem i posten, og der finner jeg alltid noe. Men nesten aldri i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #7 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg så en überlekker trenchcoat på HM Butikk i dag. Desverre var den ene jeg fant ikke i min størrelse, og jeg hadde ikke tid til å lete mer.(H&M er jo ikke akkurat verdens mest oversiktlige butikker). Var trenchen å finne på nett? Å nei da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. mai 2008 #8 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg finner mye mer på nettbutikken enn i butikken her. Mer oversiktelig på nettet. Sjelden jeg kjøper klær i butikken, men ofte på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. mai 2008 #9 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg finner mye mer på nettbutikken enn i butikken her. Mer oversiktelig på nettet. Sjelden jeg kjøper klær i butikken, men ofte på nett. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 24. mai 2008 #10 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg finner mer klær som jeg liker på nett enn i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Minni_* Skrevet 24. august 2008 #11 Del Skrevet 24. august 2008 Dette har jeg hørt også, har sett igjen noen klær fra katalogen i butikkene, men ikke på langt nær alt.. Kan jo være noe med at klærne ser så flotte ut i katalogen, men når det kommer i butikken og man bare ser den elendige kvaliteten at man ikke kjenner igjen klærne... Finner forresten det meste av undertøyet igjen i butikkene, som kan være ganske bra, men da med svært begrenset utvalg av størrelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. august 2008 #12 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg er mye mer fan av H&M på internett enn i butikkene. Syntes de har mye mer på internett.. Men jeg merker og at det varierer veldig fra butikk til butikk. Ene H&M her i byn, har de absolutt ingenting, mens på den andre har de kjempe mye.. (selvom butikkene er nesten like stor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Minni_* Skrevet 24. august 2008 #13 Del Skrevet 24. august 2008 Hei på dere.. Savner det å kunne gå innpå en butikk på nettet,eller er det bare jeg som ikke får det til..har jo Ellos H&M nett og Jossefssons,men hva med de vanlige butikkenes nyheter da? Klem fra Minni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå