Gå til innhold

Vareutvalg på H&M Nett vs H&M butikk

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Var det ikke slik at vareutvalget skulle bli likt i HM katalogen og HM butikkene? Jeg synes fremdeles de stort sett har et vidt forskjellig vareutvalg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Imsdal

:jepp: Dette har jeg hørt også, har sett igjen noen klær fra katalogen i butikkene, men ikke på langt nær alt.. Kan jo være noe med at klærne ser så flotte ut i katalogen, men når det kommer i butikken og man bare ser den elendige kvaliteten at man ikke kjenner igjen klærne...

Finner forresten det meste av undertøyet igjen i butikkene, som kan være ganske bra, men da med svært begrenset utvalg av størrelser.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt alt på nett/katalog skulle komme i butikk, og jeg ser stort sett alle klærne i butikk enten før eller etter de lanseres på nett.

Men min erfaring er at en del av klærne kommer i flere farger og mange av de kommer kun på nett, og aldri til butikk. Det er spesielt én topp jeg har lett etter, som kom i 4-5 farger i nettbutikken, men som jeg kun har funnet i to farger i butikk. Og jeg er innom såpass ofte at det må være så og si umulig at jeg ikke skulle fått det med meg :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er innom såpass ofte at det må være så og si umulig at jeg ikke skulle fått det med meg :rodme:

:fnise: Du er søøøt, Mischa ;)

Eg syns eg også ser det meste i butikkane av det som ligg på nett. Einaste forskjellen er at det kan vera skilnad i kva som finst av fargar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og at det er dårligere utvalg i butikken, har lett etter en bluse i temmelig mange H&M butikker nå, men finner den ikke. Eller fant den i en butikk i bare en farge og feil farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og at det er dårligere utvalg i butikken, har lett etter en bluse i temmelig mange H&M butikker nå, men finner den ikke. Eller fant den i en butikk i bare en farge og feil farge.

Jeg er helt enig. Lite utvalg i butikkene. Men jeg får katalogen hjem i posten, og der finner jeg alltid noe. Men nesten aldri i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg så en überlekker trenchcoat på HM Butikk i dag. Desverre var den ene jeg fant ikke i min størrelse, og jeg hadde ikke tid til å lete mer.(H&M er jo ikke akkurat verdens mest oversiktlige butikker). Var trenchen å finne på nett? Å nei da! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner mye mer på nettbutikken enn i butikken her. Mer oversiktelig på nettet. Sjelden jeg kjøper klær i butikken, men ofte på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Jeg finner mye mer på nettbutikken enn i butikken her. Mer oversiktelig på nettet. Sjelden jeg kjøper klær i butikken, men ofte på nett.

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Minni_*
:jepp: Dette har jeg hørt også, har sett igjen noen klær fra katalogen i butikkene, men ikke på langt nær alt.. Kan jo være noe med at klærne ser så flotte ut i katalogen, men når det kommer i butikken og man bare ser den elendige kvaliteten at man ikke kjenner igjen klærne...

Finner forresten det meste av undertøyet igjen i butikkene, som kan være ganske bra, men da med svært begrenset utvalg av størrelser.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jeg er mye mer fan av H&M på internett enn i butikkene. Syntes de har mye mer på internett.. Men jeg merker og at det varierer veldig fra butikk til butikk. Ene H&M her i byn, har de absolutt ingenting, mens på den andre har de kjempe mye.. (selvom butikkene er nesten like stor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Minni_*

Hei på dere..:)

Savner det å kunne gå innpå en butikk på nettet,eller er det bare jeg som ikke får det til..har jo Ellos H&M nett og Jossefssons,men hva med de vanlige butikkenes nyheter da?

Klem fra Minni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...