Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Et enkelt spørsmål; tillater du mer fra en partner/elsker som virkelig gir deg spesielle opplevelser i senga...da mener sånn helt spesielt/syvende himmel-opplegg?
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hva mener du med at man "tillater mer"? Større tålmodighet med alle mulige ting man ellers ville reagert på? At denne "egenskapen" veier opp for masse annet på en måte...
Gjest Gjest_belle_* Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 tja...kanskje. jeg var sammen med en dott i to år. vi hadde himmelsk sex, men alt annet var total fiasko. hadde IKKE vært med han så lenge hadde det ikke vært for sexen! (hadde heller ikke vært med han hadde det ikke vært for at jeg var ung og pysete heller....)
Gjest StockDama Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Omvendt. Ville tillat mye mer fra en kjæreste, enn fra en elsker.
Gjest elsker_kompis Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Nei! Jeg har en deilig elsker,men fader om jeg tillater alt. Vi har allrede hatt 2 krangler på noen mnd blant annet om hans litt sære oppførsel til tider. Men nå er ikke vårt forhold noe kjærlighetsforhold heller da. Sexen er utrolig bra.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Nei, ikke på grunn av sexen. Men på grunn av kjærlighet kan jeg nok noen ganger tillate litt for mye.
Freckles Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 For å gi meg sånne opplevelser i senga så vil jeg tro han allerede er kjæresten min og han får lov til det han vil. Jeg bestemmer ikke over han.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Enkelte blir jo aldri ferdige, og tror at at det "himmelsk" når man har fått orgasmer så det holder og man føler seg voldtatt når man faktisk ikke har mere å gi eller få...... Skulle gjerne sett en mann som likte om man holdt på etter hans orgasme.
Sarah_83 Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Skulle gjerne sett en mann som likte om man holdt på etter hans orgasme. HAHA så utrolig bra sagt. Du har et poeng der altså. hehe
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Enkelte blir jo aldri ferdige, og tror at at det "himmelsk" når man har fått orgasmer så det holder og man føler seg voldtatt når man faktisk ikke har mere å gi eller få...... Skulle gjerne sett en mann som likte om man holdt på etter hans orgasme. Du foretrekker kanskje at han kommer etter to minutter og så ruller seg over for å sove? Jeg elsker at han fortsetter lenge.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Du foretrekker kanskje at han kommer etter to minutter og så ruller seg over for å sove? Jeg elsker at han fortsetter lenge. Ja, hvorfor ikke...Da har jeg fått mine 100 orgasmer.
camilla* Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 Tror nok jeg kan godta mere om jeg har en god elsker, rett og slett fordi humøret mitt blir bedere av god og mye sex. Jeg blir og "rundere i kantene" når jeg er i godt humør enn når jeg lengter etter sex og er irritabel.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #15 Skrevet 24. mai 2008 Ja, jeg har dessverre funnet meg i mye rart pga god sex. Og sannelig har jeg funnet meg i mye rart selv om sex'en var dårlig også:-( Angrer på det siste, ikke på det første:-D
Possibly Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 Ja, men sånn er det med alt. Gode egenskaper veier til en viss grad opp for dårlige egenskaper. Har en person mange gode egenskaper, så kan man lettere se bort ifra de dårlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå