Gå til innhold

Antibiotika mot acne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det når jeg var ca 17 år. Det tok ca 6 mnd så utviklet jeg Mb Cron (dette er ikke en garantert sammenheng, men en meget sannsynlig en), som har preget resten livet mitt i negativ retning. Å bruke antibiotika mot Acne forskyver bakteriebalansen i maven slik at man er mer sårbar (da bakteriene står for store deler av inmunsysemet) og man kan utvilke autoimune sykdommer. Dette er vel dokumentert. Det skjer selvfølgelig ikke for alle, men risikoen er stor nok til at men bør tenke grundig igjennom om det er verdt det. Legevitenskapen mangler langsiktig fankegang om en del problemstillinger, og det er kun de senere år at man begynner å se sammenhenger mellom f.eks. bakteriefloraen i magen og diverse sykdommer:

http://www.huffingto...a_b_739213.html

Skrevet

Jeg gjorde det når jeg var ca 17 år. Det tok ca 6 mnd så utviklet jeg Mb Cron (dette er ikke en garantert sammenheng, men en meget sannsynlig en), som har preget resten livet mitt i negativ retning. Å bruke antibiotika mot Acne forskyver bakteriebalansen i maven slik at man er mer sårbar (da bakteriene står for store deler av inmunsysemet) og man kan utvilke autoimune sykdommer. Dette er vel dokumentert. Det skjer selvfølgelig ikke for alle, men risikoen er stor nok til at men bør tenke grundig igjennom om det er verdt det. Legevitenskapen mangler langsiktig fankegang om en del problemstillinger, og det er kun de senere år at man begynner å se sammenhenger mellom f.eks. bakteriefloraen i magen og diverse sykdommer:

http://www.huffingto...a_b_739213.html

Sykdommen din har 99% ingenting med antibiotikaen din. Kan du noe i det hele tatt om sykdommen din?

Og mye av det andre du kommer med der er direkte tull.

Anonym poster: 38ed43d3ed2e9801d0fdb6f734f8777a

• Liker 1
  • 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, strihee skrev:

Det kan gå opp til tre måneder før man merker en forbedring, men mange merker det før. Selv er jeg en av de som det ikke hadde noen effekt på. Jeg er nå i sluttfasen av en Roaccutankur.

Tråden er 10 år gammel? 

Anonymkode: e0c5c...d16

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg hadde veldig god effekt av Tetracyclin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...