Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Og det tar bare 1000 år og innstalere det. Dessuten valgte sambo og kjøpe collectors og innstalere det. Teite mannen. De går for 2000 kr på nettet jo Har innstalert det i snart 30 min, og den er ikke halveis på disk en, og det er ikke sikkert pc'en til sambo greier å spille det engang. Men har du collectors eller vanlig?
Gjest StockDama Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl Der kan du teste hvilke spill maskina tåler, age of conan står på lista. Og jeg fikk ikke kjøpt, hele batchen spaceworld hønefoss hadde bestilt var forhåndsbestilt XD men får en lagt av når de får inn nytt på tirsdag.
Gjest Gjest_Mie Marie_* Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Samboer har kjøpt det i dag, skal nok få prøvd det iløpet av helga. Han har spilt i flere timer og er allerede hekta. Lover bra=)
Gjest Gjest_Atilla_* Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Jeg er Atilla på Crom serveren, vi har norsk guild, men det er bare jeg som er jente! Det er litt koselig (med alle gutta) men litt ensomt og!! Så kom dere på Crom!
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Sambo fikk det til å funke i går, men jeg er ikke videre imponert. Også syntes jeg det er rart at det konstant er dag, mens natt er single player. Ellers er det vel greit. Morsomt at man må passe på hva man skal si sånn at man ikke blir uvenner med folk o.s.v. Også var noen av slossekomboene litt morsome, at man ikke kunne ta bare den ene og så trykke på den andre, men måtte kombinere slagene med retninger o.s.v. Men jeg kommer nok til å bli i wow verden. Det ble feil for meg syntes jeg. Jeg er mer inn i tegneserie/anime stilen når det gjelder online spill.
Gjest Naria Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Åååh!! Jeg MÅ holde meg unna, og jeg kjenner det er vanskelig. Planen er at jeg skal studere til høsten og jeg kjenner meg selv så godt at jeg ikke kommer til å klare å kombinere AoC med studier!
Gjest StockDama Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Jeg er Atilla på Crom serveren, vi har norsk guild, men det er bare jeg som er jente! Det er litt koselig (med alle gutta) men litt ensomt og!! Så kom dere på Crom! Når jeg får det, og om jeg får det til å funke, så skal jeg kaste meg på der =)
Gjest StockDama Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Åååh!! Jeg MÅ holde meg unna, og jeg kjenner det er vanskelig. Planen er at jeg skal studere til høsten og jeg kjenner meg selv så godt at jeg ikke kommer til å klare å kombinere AoC med studier! Joooooooda, kjøøøp, kjøøøøøøøøøp!
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Husker ikke hvilken guild de er i, men jeg (som spiller litt på sambos konto) og sambo spiller på Bori og er en guild, med bare nordmenn, men det er kanskje fordi det bare er venner av oss hehe..
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Hvis du ikke kjøper det så slipper du å betale månedsavgift for å spille
Gjest StockDama Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Hvis du ikke kjøper det så slipper du å betale månedsavgift for å spille Ssshh da...ikke ødelegg presset mitt. Og de få kronene det er snakk om tar man da seg lett råd til =D
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 Ssshh da...ikke ødelegg presset mitt. Og de få kronene det er snakk om tar man da seg lett råd til =D Hehe, jo, men for meg som spiller wow gidder jeg ikke betale to ganger samme avgiften. Syntes de kunne gått ned litt..
Gjest StockDama Skrevet 24. mai 2008 #15 Skrevet 24. mai 2008 Joda, de kunne godt gått ned i pris, begge partene...men det vil de selvfølgelig ikke gjøre når folk er villig til å betale. Så jeg må vel droppe wow når conan kommer, hvertfall mens jeg sjekker om det er dugbart.
Gjest Naria Skrevet 25. mai 2008 #16 Skrevet 25. mai 2008 Hvis du ikke kjøper det så slipper du å betale månedsavgift for å spille Tja, betaler jo for WoW. Men synes det er verdt det. Skulle jeg spilt AoC hadde jeg uansett kuttet ut WoW. Hadde ikke hatt tid til begge deler.
Heritære Skrevet 25. mai 2008 #17 Skrevet 25. mai 2008 Har tenkt å kanskje prøve Age of Conan, men tror jeg skal la sønnen min spille det litt først siden han har kjøpt det så får jeg se. Liker jeg meg godt i WoW verdenen jeg,
mocci Skrevet 26. mai 2008 #18 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg har falt pladask for AOC Jeg forhåndsbestilte den vanlige utgaven for å få en mammut mount, how cool is that Elsker forhistoriske dyr! Det er lenge siden jeg ga opp wow og imellomtiden har jeg spilt Vanguard. Men det er ingen av dem som kan matche AOC!! Jeg elsker den realistiske verdenen samt filmklippene mellom questene og ikke minst at vi damer ser sexy ut Syns også kamp systemet er kjempestas! Jeg liker kort sagt det meste ved AOC. Etter lvl 20 tror jeg natt og dag sekvensene kjører automatisk, ikke noe man kan velge selv slik som på Tortage øya. Endret 26. mai 2008 av mocci
FantasDick Skrevet 26. mai 2008 #19 Skrevet 26. mai 2008 Har en hel del guildies fra WoW som testa beta'n, og de synes ikke det var det helt store, så jeg tror jeg holder meg unna AoC egentlig. :S
Zzyzx Skrevet 26. mai 2008 #20 Skrevet 26. mai 2008 Betaen var jo en debug-versjon som ikke kjører så bra som den ferdige versjonen. Det kan veldig gjerne ha noe med saken å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå