Gå til innhold

Jentesex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal etter dette avslutte diskusjonen med deg, guran, fordi jeg ser at du ikke forstår hva jeg sier og ikke sier.

Og ja, der ER voldsomt. Det blir det ganske enkelt når man hele tiden må forsvare legning og/eller standpunkter mot "velmenende" personer som har så utrolig mange meninger om emner de ikke har vært borti i det hele tatt. Jeg vet selv hvor utrolig vanskelig det er for mange å være i samme sko som meg selv, derfor blir det "voldsomt".

Det DU mener er jo også ganske voldsomt!?!?!?

Du utelukker mer enn du inkluderer....

Det du snakker om ER legning, men jeg ser at du overhodet skjønner det selv.

Hvis du har tråkka om ikke annet en to cm i mine eller andres "likesinnendes" sko, eller du har nære venner som er biseksuelle selv, så burde jeg være overbærende, for du mangler fullstendig evnen til å betrakte seksualitet utifra en annet ståsted enn ditt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest guran

Ja det er like godt å avslutte. Vi snakker tydelig forbi hverandre og ikke til hverandre.

Vil bare svare deg på at jeg har venner og familje som er hetro, bi-sexuelle og homofile. Jeg har venner som åpent lever et "anderledes" sexuelt liv enn det "normale", og jeg har selv interesser og legninger som sikkert kan betegnes som rimelig/svært "sært" av noen. Hverken jeg eller de andre har så vidt jeg vet noen problemer med det ?

Mitt poeng er at sex, uansett form, ikke skal være noe lettvindt og selvfølgelig som man har med hvem som helst. Sex er for meg seriøst, og det er å gi og å få. det mest intime til/fra et annet menneske.

Så nært bør man ikke slippe seg/endre uten at det ligger et grunnlag bygt på respekt, og helst kjærlighet.

Du og andre kan gjøre hva dere vil i og utenfor senga. Gjør det med hvem du vil for min del. Jeg ar ingen problemer med å akseptere det !

Jeg vil bare anbefale og samtidig påstå at alt blir bedre dersom det er bygd på gjensidige følelser.

'Lykke til ! hilsen en guran uten fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonyk på dette

Hei igjen.

Ser at dette engasjerer flere.... :wink:

For å forklare spærsmålet mitt om hvem jeg skal spørre, og hvordan:

Da mener jeg ikke dette uti fra en jakt på et "offer".

Rett og slett, når jeg blir tent på en jente og det er et eller annet der som gjør at det sitrer i meg så blir det vanskelig å gjøre noe mer når det som regel ikke er gjensidig. Jeg klarer ikke å komme i den situasjonen som gjør at jeg kan tolke om det er gjensidig eller ikke...

Ikke er jeg en typisk lesbisk av utseende (forstå meg rett) Og får meg heller ikke til å flørte åpenlyst med jenter, i redsel for å fornærme noen...

Vanker heller ikke i et miljø der dette er vanlig, derfor er jeg frustrert.

Hvis jeg tenner på en gutt, er det ikke noe problem, for der har jeg lært å kjenne tegnene, og det er naturlig å flørte... Som regel blir jeg sjekket opp av dem!!!

Men jeg tror det blir vanskelig å ha noen sjans hos en jente jeg tenner på, da jeg ikke finner noen innfallsvinkel. Kjenner heller ingen jenter som er av samme legning som meg....

Håper jeg klarte å formulere meg dit hen at du ikke tror jeg er ute etter et "offer"

Det likte jeg ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har tro på at dette vil ordne seg for deg etterhvert. Jeg (gjest, bi) ser heller ikke maskulin ut. Jeg er superfeminin (får kommentarer...), har former og har langt hår, og den gang da ordna ting seg for meg etterhvert. Bruk tiden til å finne ut mer om din egen legning (nett, programmer, filmer), så du blir mer fortrolig. Alt går seg til etterhvert. :D

Det jeg skrev over om det å vite hvor noen "står" og være åpen selv, har egentlig ikke noe med utseendet å gjøre. Mange bi damer ER kjempefeminine (som jeg tiltrekkes av selv) og mange bi menn er maskuline (samme her). Men det er noe udefinerbart i utstrålingen. Du finner ut av det etterhvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...