Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvis man kjøper noe på f.eks. Strawberrynet, og varen idag iflg. toll.no koster et par kroner over grensa, mens i neste "periode" koster den akkurat 200 kroner, hvilken dato bestemmer om man må betale toll eller ikke? Fra den datoen man kjøper varen, når den sendes ut, eller når den ankommer Norge?

Og er det noen som vet om nettsteder som shipper til Norge hvor Dermalogica Active Moist og Daily Microfoliant koster under 200 kroner?

Er det ikke slik at den summen en betaler, er den som gjelder? Altså, om du har kjøpt varer for 198 kr, og neste dag koster varen 202 kr så har ikke noe å si? Eller er jeg helt tett nå? :sjenert:

Jeg handler Dermalogica og andre greier på bettermakeupforless.com.

Der er forresten ofte Dermalogicaproduktene rimeligere enn på strawberrynet.com. Men en må betale shipping.

Endret av Arwen
Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
Gjest Imsdal
Skrevet (endret)

Jeg og tror det er den prisen du betaler er den som gjelder med tanke på tollen.

Dessuten er det jo gratis frakt og du får refundert evt. tollutgifter om du handler for over 200 :)

Om du handler flere ting kan du jo også dele den opp i flere bestillinger, om hvert produkt er under 200, frakten er jo gratis uansett.

Jeg har også gode erfaringer med Better Make Up For Less, bare syns man blir så bortskjemt med gratis frakt hos SN, hehe :) Synes det alltid er så dårlig utvalg med I.d hos Sn :sukk:

Endret av Arwen
Skrevet

Siden til bettermakeupforless.com var jo fin da, men shippingen var dritdyr. 25$ som minstepris for shipping :nei:

Skrevet
Den siden så bra ut:) Hvor mye pleier shipping å komme på sånn ca?

Jeg er veldig fornøyd med den siden i allefall, selv om en må betale shipping. Det blir dyrere jo flere produkter en bestiller, men jeg pleier å betale et sted mellom 50-90kr i shipping. Da handler jeg minimum 3 produkter av gangen.

Det positive er at summen av varen(e) alltid er 20 dollar. Med andre ord, sparer masse i toll. Han typen som eier denne sjappa har skjønt det;) (Så da syns jeg ikke det er så ille å betale litt i shipping.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...