Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen.

Jeg og kjæresten vurderer å reise til sydenland i slutten av juni, da vi har fått 8-9 dager fri fra jobb. Jeg har vært i syden før, men aldri vært med på å bestille reiser osv. Og kjæresten min har aldri vært i syden før. Tenker derfor å reise til et turistland, f.eks Mallorca. Tenker også en litt billig reise, så får vi heller legge i litt mer penger neste gang vi reiser. Noen der ute som anbefaler noen andre plasser, eller noen plasser i Mallorca?

Bør helst ikke være så dyrt å leve der heller.. *kremt* :P

Hva mener dere om restplasser? Og uspes.? Jeg er så grønn på dette området.. :gjeiper:

Endret av Amk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt tenke meg å reise tilbake til Mallorca med samboeren min, men sist gang var jeg der med venninnegjengen og vi bodde i Magaluf/Palma Nova.. og det vil jeg ikke anbefale for en kjærlighetstur;)

Men det var fint i Palma og der er det bra utvalg av restauranter, kaféer, barer og utesteder + shopping, så ville kanskje forsøkt å finne noe i nærheten. Men det er vel hyggeligere å bo i et roligere område.. Cala D'Or er vel kjent for å være et sted man kan dra med kjæresten. Ser fint ut på bilder hvertfall!

Ellers kan jeg anbefale Skiathos.. herlig frodig, grønn øy med nydelige strender og akkurat nok barer, restauranter og utesteder.

Vi bodde i Skiathos town og det var helt perfekt!

Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler også Skiathos! Fantastisk koselig gresk øy, men nyyydelige strender!

Skrevet

Vi har bestilt til Tyrkia, billig å reise, og utrolig billig og bo, spise osv. Skal til Alanya nå, men har vært både i Side og Marmaris, veldig bra der også.

Lange strender for en avslappende ferie, samtidig som man kan ut å more seg på kveldene :)

Gjest Gjest
Skrevet

Santorini er ultraromantisk ! :love:

Gjest Gjest_Amk_*
Skrevet

Hei igjen.

Kjæresten min har ikke så veldig lyst til å reise til Tyrkia, så blir nok så vi drar en annen plass. Hvordan er portugal? Billig?

Skrevet

Portugal er dyrt- det samme med Mallorca.

Ville nok heller satset på ei gresk øy (og fortrinsvis IKKE Kreta)

Skrevet

Mallorca høres bra ut, evt. en gresk øy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...