Gjest pådealeren Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Ok, jeg høres sikkert jomfru ut med dette spørsmålet, men jeg har vel hatt rundt 15 partnere eller noe sånn. Nå dater jeg en fyr, og vi har litt sex og sånn. Han digger ikke kondom, jeg orker ikke begynne på prevansjon igjen før jeg vet om det blir varig (dessuten greit å teste seg først etc).. Så vi stimulerer hverandre på annet vis.. Fint det, han er superdeilig til å gjøre akkurat det. I dag morges runket jeg han til han kom.. og her kommer mitt spørsmål. Jeg er vant til at det da kommer ut litt sånn kremaktig hvit væske.. Men ut av han kom det litt sånn saftaktig nesten klar væske.. Plaget meg ikke, men lurte på hvor vanlig dette er??
SMann Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Det varierer hos meg. Hvis det er lenge siden jeg har tømt meg er den tykk og hvit. Hvis det har gått kortere tid, er den gjennomsiktig og tynn. det samme hvis jeg holder på veldig lenge før det går.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Helt vanlig. Kommer an på hvor det er siden siste utløsning, hvor lenge dere har holdt på, hvor mye han har drukket (vann ), osv. Og et lite tips ang prevensjon: Les deg litt opp på ovusoft/FAM (ovusoft.com, pernille.info, og fertilityfriend.com/ og en tråd her. Greit å vite om det som finnes av alternativer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå