Gå til innhold

Thor fra Big Brother

VesleBråka

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/05/.../16/368856.html

Nå har ikke jeg sett BB denne sesongen, men jeg tenker den godeste Thor ikke trodde dette ble vinklinga på reportasjen :sjarmor:

Trodde han skulle få credit for sin magnetisme overfor damene, han..

Er dette kanskje Waco's livshistorie ca? hehe.

Jeg skjønner godt de damene det er snakk om, noen gutter er rett og slett grei til sitt bruk, men det er ikke noe du tar med hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Androlog Ken Purvis mener det er casanovaene som blir utnyttet av kvinner - ikke omvendt. - Kvinnene ser ofte på disse mennene som enkle og egnet for et godt ligg, men ikke noe mer. Casanovaen forstår ikke at det er han som blir utnyttet som et sexobjekt. Kvinner i dag er ikke så naive at de ikke vet hva disse mennene ønsker.

... sikkert ikke den forklaringen han øsnket seg...:sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....synes bare synd på gutten. Han henger noe etter i utvikling. Minner meg om en 12 - åring som nettopp har oppdaget tissen sin :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og det er vel ikke noe tvil om at han ønsker å dele den flotte oppdagelsen med mange.... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....synes bare synd på gutten. Han henger noe etter i utvikling. Minner meg om en 12 - åring som nettopp har oppdaget tissen sin :roll:

Slik som avataren din? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viss type menn har utspillt sin rolle nå som det har kommet så mye fint i "plast og proteser"... Batterier får man jo kjøpt hele døgnet også....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er slett ikke min livshistorie, forresten bekrefter hans væremåte, mitt syn jeg har angående damer.

Bare dere blir et nummer i rekken er dere fornøyde, våte i trusa av å bli sett sammen med en kjendis!

Det hele er for enkelt. Jo klysere en mann er, dess mer sjarmerende synes kvinner han er, - Mao har visst ligget med flere tusen jomfrujenter....

Og ikke bland meg inn i en sånn tulling. usj...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg skal ikke være ekkel, det var bare noe en av de psykologene sa om at slik adferd gjør at man mister respekten for kvinner som personer.

Men men, jeg skal ikke pirke mer. Case closed og ha en fin 17.mai selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde / Ikke innlogget

Hadde det vært 1. april så hadde jeg jo trodd at det hele var en aprilspøk!

Går det virkelig an ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde, ja det er helt utrolig hvor villige jenter blir bare man har vært på tv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at damene i det hele tatt vil ha Thor i BB etter at han satt og fortalte hvor mange han har hoppet i seng med.

Om han så var den siste mannen på jord kunne det aldri ha falt meg inn og hatt sex med han.

koldbruna :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...