Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kysser henne, går på badet for å vaske meg, deretter kler jeg på meg og går hjem til kona.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørker, går på do og SÅ koser. Livredd for urinveisinfeksjon !!

Skrevet

Jeg må alltid på do etterpå. Ikke sånn fordi jeg syntes det er ekkelt, men rett og slett fordi jeg må tisse. Selv om jeg var på do rett før også.

Skrevet

Han får panikk (omtrent) og griper tak i nærmste halvskitne klesplagg for å tørke mens jeg prøver å forhindre at det blir ekkel våt dam på lakenet. :P

Liker å ha et lite håndkle liggende ved sengen, så vi kan tørke raskt og så kose.

Om vi har dårlig tid, eller det er på dagen, liker jeg helst at vi har sex med kondom, så er det ikke SÅ mye å tørke etterpå. :roll:

Skrevet

Vi koser og dersom en av oss får ånden over seg så blir det gjerne en runde til. Men noe tørking blir det ikke snakk om med mindre en av oss eller begge må på do etterpå. Da hender det sågar at man dusjer også. Og tar et glass vin eller noe. Og koser oss litt mer.

I motsatt fall koser vi oss i søvn.

Men jeg insisterer på dusj og tannpuss om det blir tid til et morgennummer dagen etter. Iallfall tannpuss.

Gjest *Ulla*
Skrevet

Det er igrunn veldig forskjellig hva vi gjør. Noen ganger står vi rett opp begge to for å gå på do, noen ganger sovner vi nesten med en gang, noen ganger ligger vi lenge og bare koser, noen ganger står en av oss opp for å tørke.

Gjest Gjest
Skrevet

Tar en dusj, kysser ham farvel, avtaler nytt møte og kjører hjem til ektemannen og barna.

Skrevet

Vi ligger litt "sammenkoblet" før en av oss henter et håndkle/plagg så vi kan tørke oss. Går på do om vi må, hvis ikke hopper vi til sengs igjen, tenner en sigarett og drikker iskald drikke! Så legger han seg armen min og sovner. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...