Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #21 Skrevet 23. mai 2008 Jeg slurper i meg restene av sæden og legger meg til å kose og sove igjen Æsj, gjør du Vi tørker oss med en gang før vi koser eller legger oss til å sove
Sarah_83 Skrevet 23. mai 2008 #22 Skrevet 23. mai 2008 Jeg blir drit sulten etterpå. haha eller trøtt og vil sove.
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mai 2008 #23 Skrevet 23. mai 2008 Æsj, gjør du Vi tørker oss med en gang før vi koser eller legger oss til å sove MMM ja deilig med blandede safter
Elle_86 Skrevet 23. mai 2008 #24 Skrevet 23. mai 2008 Vi tørker oss (har papir stående ved nattbordet), så går jeg på do (har hørt at da er det mindre sjanse for å få innfeksjoner o.l. ), så tar vi som regel en dusj sammen.
Gjest gabriela Skrevet 23. mai 2008 #25 Skrevet 23. mai 2008 Vi har som regel en dorull ved sengen, sånn at vi kan tørke oss rett etter samleie. Ingen av oss er spesielt kosete etter sex.
cilipili Skrevet 23. mai 2008 #26 Skrevet 23. mai 2008 Tørker meg, evnt. går på do, koser og snakker litt. Og ler masse
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #27 Skrevet 23. mai 2008 jeg koser litt, før jeg løper ut for å tisse.... har nemlig fått erfare at uten denne "tisseturen" ender det med infeksjon! ....men er kjapt tilbake for å kose litt mer.....
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. mai 2008 #28 Skrevet 24. mai 2008 Opp og tisse litt (for å ikke få urinveisinfeksjon), ta med et tørk til sambo og så sovner vi. Vanligvis. Men hvis vi har sex på dagtid så er det enten rett i dusjen, ELLER drite i det og kle på seg igjen
Envy Skrevet 24. mai 2008 #29 Skrevet 24. mai 2008 Tørker alltid jeg, men blir liggende i senga da, og sender han avgårde for å hente papir/håndkle evt whatever Sovne uten å tørke er ikke mulig for meg, ligge å kjenne at det renner mer og mer, og prøve å hindre at det havner på lakenet.. nei huff, blir forstyrrende og irriterende :gjeiper: Har forsåvidt aldri vært borti en gutt som ikke har reist seg tvert for å "ordne" med slikt Tar jo ikke lange tiden å tørke det uansett, så kan man jo gå tilbake til kosingen etterpå
Freckles Skrevet 24. mai 2008 #30 Skrevet 24. mai 2008 vi blir bare liggende. Ingen dotur eller tørking såsant det ikke er midt på dagen.
Gjest m Skrevet 25. mai 2008 #31 Skrevet 25. mai 2008 Etter mye sex er vi ofte veldig sultne og tørste, da blir det gjerne litt mat =) Vi går begge på toalettet og pleier også å skylle av oss i dusjen litt sammen. Blir ofte mye kliss med glidemiddel, oljer ol. Deilig å være ren når man skal sove.
Gjest renslig? Skrevet 10. juni 2008 #32 Skrevet 10. juni 2008 Vi hopper i badekaret vi med et glass vin
qrs Skrevet 10. juni 2008 #33 Skrevet 10. juni 2008 Holder hånda foran slik at ingenting renner ut og skynder meg på do. Etter doturen tørker jeg meg og vasker med klut evt. dusjer. Hadde ikke klart å bli liggende i sengen og vente på at klisset skulle renne ut og så tørke. Æsj. Gubben blir også med inn på do og tørker av seg. Han vil alltid lese en stund etterpå om det er om kvelden mens jeg helst vil sove.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #34 Skrevet 10. juni 2008 Etter sexen koser vi og kjæler med kroppenevåre . Gjør ikke`no spesielt med sæden den størkner og så er det barre å pirke det bort. Går så fint så
FoxyFish Skrevet 10. juni 2008 #35 Skrevet 10. juni 2008 Jeg flyr på do for å unngå urinveisinfeksjon! Jeg er så romantisk, atte.
Gjest Casey Skrevet 10. juni 2008 #36 Skrevet 10. juni 2008 To ganger etter hverandre??? Kan menn det da?? Det står dårlig stilt til, mange av dem orker bare en gang.
Gjest Casey Skrevet 10. juni 2008 #37 Skrevet 10. juni 2008 drite i det Det hørtes delikat ut. :kaffe:
Gjest Gjest_Ole_* Skrevet 10. juni 2008 #38 Skrevet 10. juni 2008 Det varierer litt fra gang til gang, men som oftest tørker vi først (har klinex ved sengen) og koser, hun liger å ligge å leke med den utslitte soldaten min. Hun er ofte veldig tørst etter å elske, så da henter jeg henne et glass med vann. jeg ligger og koser med henne, og gir henne kompliment, og hun koser med penisen min , blir en del prating. :love:
Gjest Gaby Skrevet 10. juni 2008 #39 Skrevet 10. juni 2008 Først ligger vi bare der helt utmattet, så koser vi littegranne, så løper jeg på badet fordi det begynner å renne, og må tisse litt for å unngå infeksjon, og så løper jeg tilbake og koser mer. Hehe
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #40 Skrevet 11. juni 2008 Jeg pleier å gå på do innen 15 min. etter sex, for å unngå UVI. Har vært plaget en del med det. Før/etterpå koser vi masse, snakker og ler. Deretter sovner vi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå