MAcy Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Etter vi har hatt samleie så hender ofte en av to 1. jeg/vi går og tørker oss. 2. vi snakker også sovner vi og tørker oss når vi vokner igjen. Hva har det å si om man tørker seg med ei gang eller venter????
Gjest milkyway Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Han spretter opp og finner håndkle og tørker seg, så slenger han det over til meg, lar meg ha min lille tørkestund, så koser vi
SMann Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Vi går på badet og dusjer med antiseptisk såpe (innvendig også for henne) før vi skifter alt sengetøy og sovner i deilig nytt sengetøy....
Gjest glamourgirl Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Hvorfor? Jeg syns det er herlig befriende og kjenne at det renner både her og der, og å ligge og småkose og plukke på et fortsatt klissete kjønn... Sove i masse deilig sexlukt og kanskje pule litt til i halvsøvne også... Men jeg er jo ikke riktig navla, tydeligvis... Endret 23. mai 2008 av glamourgirl
Serenity88 Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor? Jeg syns det er herlig befriende og kjenne at det renner både her og der, og å ligge og småkose og plukke på et fortsatt klissete kjønn... Sove i masse deilig sexlukt og kanskje pule litt til i halvsøvne også... Men jeg er jo ikke riktig navla, tydeligvis... Da er ikke Serenity eller J riktig navla de heller da Noen ganger tørker vi, hvis det er på dagen (men da dusjer vi sammen også), på kvelden så tror jeg aldri vi tørker? Kanskje hvis man må på do, men det beste er jo å kunne ligge og kose med en gang... Jeg hadde ihvertfall funnet det litt "kaldt" hvis vi etter hver gang vi har hatt sex springer ut på badet for å tørke av oss... Er nå bare meg da som er helt craaazy :banantroll:
Gjest Nefer Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Vi tørker oss før vi sovner. Hadde absolutt ikke takla å rulla meg rundt i masse vått mens jeg prøvde å sove. Hadde fått helt noia
SMann Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor? Jeg syns det er herlig befriende og kjenne at det renner både her og der, og å ligge og småkose og plukke på et fortsatt klissete kjønn... Sove i masse deilig sexlukt og kanskje pule litt til i halvsøvne også... Men jeg er jo ikke riktig navla, tydeligvis... Du er nok alt for "blond" til å skjønne "spøken" eller "ironien". Håper dere andre skjønte det. Har selvsagt aldri gjort dette selv om jeg faktisk synes det er deilig å sove i "nytt" sengetøy.
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Jeg slurper i meg restene av sæden og legger meg til å kose og sove igjen
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Det var vel ganske tydelig at det var ironi, eller?? Jeg pleier stort sett å ta en rask tur på do for å tørke meg, synes det kiler sånn når det renner ut igjen..
Gjest glamourgirl Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Jeg så ingen ironi eller spøk jeg... Har nok av venninner, og kompiser med partnere som ikke kan ha sex hvis ikke de har tid til å skifte sengetøy, dusje og vaginalvaskes etterpå.. Så jeg trodde dere var seriøse
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Har en eske kleenex stående under nattbordet så er det bare å strekke hånden ut å ta et par tørk.
Gjest Tvangsdusjer :-( Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Jeg kan godt bare sovne etter å ha tørket bort "det grøvste", men mannen min MÅ dusje rett etterpå. Og ikke bare det, han skyller munnen også. Høylydt. Så selv om jeg er aldri så trøtt, så ender jeg som regel opp med å stå opp og dusje jeg også. Vil jo nødig at han skal synes jeg er en gris...
SMann Skrevet 23. mai 2008 #15 Skrevet 23. mai 2008 Slikker hverandre rene for safter, kanskje... :rødme:
SMann Skrevet 23. mai 2008 #16 Skrevet 23. mai 2008 Knuller igjen??? To ganger etter hverandre??? Kan menn det da?? (Litt sliten og i humør til å tulle sent på en fredag)
Gjest glamourgirl Skrevet 23. mai 2008 #17 Skrevet 23. mai 2008 Pass deg nå så du ikke blir moderert. Det blir jeg ofte etter sex... *prøver å hale tråden inn igjen*
SMann Skrevet 23. mai 2008 #18 Skrevet 23. mai 2008 Enig! Mange gode tips her inne. Tror det er greit om man også diskuterer dette tidlig. Det går dårlig om man er helt forskjellige og den ene synes den andre er ekkel.
Serina Skrevet 23. mai 2008 #19 Skrevet 23. mai 2008 Som regel opp på do for å få det ut. Av og til gjør vi ingenting, vi bare ligger sammenkoblet og sovner. Og det er jo ganske deilig...............
Gjest Golden Girl Skrevet 23. mai 2008 #20 Skrevet 23. mai 2008 Som regel opp på do for å få det ut. Av og til gjør vi ingenting, vi bare ligger sammenkoblet og sovner. Og det er jo ganske deilig............... Mmmmmm....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå