Gjest Dalwhinnie Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Enkelt og greit: Hvor finner jeg billige, hvite frakker (labb-/legefrakk)? Spiller ingen rolle om de er nye eller brukte Endret 22. mai 2008 av Dalwhinnie
Gjest nextlife Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Enkelt og greit: Hvor finner jeg billige, hvite frakker (labb-/legefrakk)? Spiller ingen rolle om de er nye eller brukte Gå til nærmeste sykehus, der kan du 1. Late som om du jobber der, og be om 2-3 sett tøy i riktig størrelse 2. Være ærlig, og spør om de har en frakk å avse. (kankje en som er kondemnert, elns :gjeiper: Eller du kan bestille gjennom Sparkjøp Hejco eller liknende
Gjest Dalwhinnie Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg trenger mange, langt flere enn 2-3, så det lokale sykehuset er nok ikke aktuelt :-) Spar Kjøp sine ser supre ut og var i tillegg rasende billige, så tror jeg kontakter dem. Takk skal du ha!
Gjest nextlife Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg trenger mange, langt flere enn 2-3, så det lokale sykehuset er nok ikke aktuelt :-) Spar Kjøp sine ser supre ut og var i tillegg rasende billige, så tror jeg kontakter dem. Takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå