Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp :). Til kroppen, krem eller hanske eller hva som helst.

Gjerne noe rimelig og som er lettvint å bruke i dusjen.

Hvor ofte bør man skrubbe seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den grønne fra Loreal er den absolutte beste, hvis du vil ha en skrubbekrem med mening!

Skrevet

Takk for tips! hvor får man den hen da?

Skrevet

For meg funker hansker best, siden det er det jeg føler går raskest. Tar ting kortere tid, så er det større sjanse for at jeg gjør det oftere også! ;) Når det gjelder kvalitet, så merker jeg vel egentlig ikke noe forskjell på krem og hansker. Jeg bruker alltid en god dusjsåpe i tillegg, og da føler jeg ikke at jeg går "glipp av noe" :)

Gjest diggur
Skrevet

HEITUR POTTUR WARMING BODY SCRUB!!!!! :rødme:

Den er bare fantastisk deilig!

Skrevet

Body Shop har ein god ala Body Butter. Ellers så er eg nøgd med ein frå Nivea i ein stor tube (HM har ofte rabattar på såper og skrubbar).

Gjest Gjest
Skrevet

Lavera har en fin en.

Ellers er hjemmelaget med salt (eventuelt sukker), olje og gjerne noen eteriske oljer en billig og god løsning. Koster vel en 20 kr kiloet vil jeg tro. Kaffegrut er også merkelig effektivt, og får i gang blodsirkulasjonen på kalde hender og føtter.

Skrevet

Den fra Loreal fås kjøpt på Vita, hm, Cubus.. For ca 70 kr. Har prøvd mange, dyre og billige, men denne er favoritten.

Gjest Gjest_mari4ever_*
Skrevet
Den fra Loreal fås kjøpt på Vita, hm, Cubus.. For ca 70 kr. Har prøvd mange, dyre og billige, men denne er favoritten.

Loreal sin er så absolutt den beste;D

love it:)<3

Koster 79 kr på vita:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...