Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 22. mai 2008 #1 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg kjøpte noen råflotte pumps med hæl, som passa perfekt i butikken.. Men jeg prøvde ikke med strømpebukse, og når jeg nå prøver skoene i kveld så klarer jeg rett og slett ikke å gå med skoene, de er akkurat litt for store og slipper hælen. Finnes det noe jeg kan gjøre? Teip, borrelås, skumpute, ett eller annet? Haster litt siden jeg skal bruke skoene i helgen.. Takknemlig for svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 22. mai 2008 #2 Del Skrevet 22. mai 2008 Kanskje noen tynne såler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovinda82 Skrevet 22. mai 2008 #3 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjøpe brudesko her om dagen og da sa de i brudebutikken at man fikk kjøpt noe for å feste bak i helen på skoen, noe som skal få foten til å holde seg på plass og ikke glippe. Husker ikke hva det heter, men jeg skal ta meg en tur til skobutikken å forhøre meg når det nærmer seg bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 22. mai 2008 #4 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjippekappe heter det du setter bak i skoen når den kjipper:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 22. mai 2008 #5 Del Skrevet 22. mai 2008 Tusen takk for tips Jegskal prøve å få tak i kjippekappe i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Del Skrevet 23. mai 2008 Kjippekappe heter det du setter bak i skoen når den kjipper:) Hvor får man tak i det? På skobutikken? Må man til skomaker? Kan man kjøpe det på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 23. mai 2008 #7 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg kjøpte noen fine kippekapper fra Kiwi som var i gjennomsiktig 'gele'. De sitter godt og fungerer. Andre jeg har kjøpt i skinn med tape bak syns jeg ikke sitter. Jeg kjøpte dem på Ultra, men skobutikker som har Kiwi-produkter har dem sikkert også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå