Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Trenger hjelp til å finne en god øyensminkefjerner. Den skal fjerne vanlig øyensminke, men også vannfast. Den må passe sensitive øyne og kontaklinsebrukere. Tips? Prøvd Clarins Instant Make-Up Remover, anyone?
Nemesis Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg liker veldig godt Lancome bi-facil. Denne skal også ta vannfast maskara. Om den passer til sensitive øyner vet jeg ikke siden jeg ikke har det selv.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jeg liker veldig godt Lancome bi-facil. Denne skal også ta vannfast maskara. Om den passer til sensitive øyner vet jeg ikke siden jeg ikke har det selv. Lancome tester på dyr, så det blir uaktuelt... Men takk for svar:)
Hilde Christina Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Decléor har to gode; Cleansing Oil og Cleansing Water. Har sensitiv hud selv og begge disse funker fint
Yougogirl Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Clinique "Take the day off". Den er veldig god!
Suzy Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 jeg sverger til Simple wipes som du får i dagligvarebutikken jeg. Tar alt inkludert vannfast, får aldri øynene mine til å renne eller huden til å reagere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå