estrella Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg hadde et program før, men det fungerer ikke på denne pc-en(LG, LGE23 med windows vista), så har dere et program jeg kan få tak i (gratis) ?
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg tror det er Photo resize magic jeg har brukt.
estrella Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg tror det er Photo resize magic jeg har brukt. Jeg er evneveik, bildene mine ble blå
Pimbila Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg bruker a smaller image. Veldig bra! http://www.700i.net/pages/smallerimage.php
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Jeg pleier bare å åpne bildene i Paint (følger med alle pcer med windows) og bruke strekk/forskyv funksjonen under bildemenyen. Da kan man bestemme hvor mange prosent av opprinnelig størrelse bildet skal være. Hvis jeg setter bildene til 50% av opprinnelig størrelse, blir filstørrelsen ca en tiendedel av originalen. Kjekt når man skal sende bilder på mail f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå