Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt det samme problemet lenge nå. Når jeg har brukt neglelakken en stund, og det begynner å minke i flaska blir neglelakken tykk og seig. Det gjør at resultatet på neglene ikke blir fint.

Finnes det noe man kan putte i neglelakken for å tynne den ut litt?

Har samme erfaring med både dyre og billige neglelakker. (mulig det skjer litt fortere med billigere, men det skjer med begge)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har hatt det samme problemet lenge nå. Når jeg har brukt neglelakken en stund, og det begynner å minke i flaska blir neglelakken tykk og seig. Det gjør at resultatet på neglene ikke blir fint.

Finnes det noe man kan putte i neglelakken for å tynne den ut litt?

Har samme erfaring med både dyre og billige neglelakker. (mulig det skjer litt fortere med billigere, men det skjer med begge)

Jeg drypper noen dråper neglelakkfjerner oppi like før jeg skal bruke neglelakken,og rister flasken godt.Da blir den tyntflytende igjen for en kort stund.Men det blir altså kun en midlertidig løsning på problemet for lakken blir alltid seig igjen når den har stått en stund.

Skrevet
Jeg drypper noen dråper neglelakkfjerner oppi like før jeg skal bruke neglelakken,og rister flasken godt.Da blir den tyntflytende igjen for en kort stund.Men det blir altså kun en midlertidig løsning på problemet for lakken blir alltid seig igjen når den har stått en stund.

Dette gjør jeg også :jepp:

Skrevet

Det var lurt! Det skal jeg gjøre.

Tusen takk :blomst:

Gjest Elfrida
Skrevet

Du får kjøpt neglelakktynner. Art Deco har en bra en f.eks.

Skrevet

Som jeg bare har oppi neglelakken? Varer det lengre enn å ha i neglelakkfjerner?

Gjest Elfrida
Skrevet

Ja, den kommer i en liten flaske som har en sånn liten tut som det kommer dråper ut av. Så teller du 5-10 dråper og etterpå rister du godt. Det varer en stund, men ikke evig.

Jeg har aldri forsøkt metoden med neglelakkfjerner siden jeg stort sett bare bruker sånne små ferdige neglelakkfjernerpads.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...