Livets datter Skrevet 16. mai 2003 #1 Skrevet 16. mai 2003 Har du den enda? Og hva het den? Jeg fant igjen min "Pepita" her om dagen. Litt slitt og hengslete, men dog... Det var et hjertelig gjensyn :D !
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #2 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har fortsatt kosedyret mitt hjemme hos foreldrene mine. Han har blitt litt tynn og pjuskete (i tillegg til at han ble operert med ullgarn og stoppenål et par ganger), men han ligger der og har vel egentlig ikke noe skikkelig navn. Pleide å kalle den "Hunden", selv om det ikke er en hund...
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #3 Skrevet 16. mai 2003 JEg hadde - og har - en bamse som naturligvis heter Bjørn. Den er betydelig redusert etter over 33 år med intens kosing (nåja, bare litt over trettito, jeg fikk den av oldemor til ettårsdagen), men jeg kommer aldri aldri aldri ALDRI til å godta at den må kastes! Sånn er det med den saken
Trulta Skrevet 16. mai 2003 #4 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har to hunder som heter Pallis og Maria... Helt enig med Trøffelhelten, Kommer aldri på tale å kaste de heller.
Skusla Skrevet 16. mai 2003 #5 Skrevet 16. mai 2003 Jeg hadde en blå bamse som da selvfølgelig het BLÅ.. De har jeg ikke lenger En baby dukke som het Erika, etter broren min Erik, noe han IKKE likte å bli oppkalt etter... Den har jeg enda. En dukke som lukket øynene som het Cherie ( navnelappen på selebuksen hennes), den har jeg ikke tror jeg En Ape som het Julius, som jeg fremdeles har .. En mørk brun bamse som hadde rosa striper; den kalte jeg bare fille-Frans, fordi den manglet ett øre og en arm. Å yndlingsbamsen min var en Kanin som het: Kallehoppespretten.. Den ble kastet da mamma flyttet for noen år siden, for den var så møllspist.. :cry:
Livets datter Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2003 Jeg hadde en blå bamse som da selvfølgelig het BLÅ He he... Rød og Blå
LilleBille Skrevet 16. mai 2003 #8 Skrevet 16. mai 2003 Hadde ikke noe fast kosedyr jeg (kankje jeg hadde en traumatisk barndom??? ) - men da er det hvertfall en ting mindre jeg ikke "kan kaste" - Har nemlig nok av det .... :evil: :evil:
jamie Skrevet 16. mai 2003 #10 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har min lille søte kanin enda. Kalte den bare for"ninen" min jeg Når jeg selv får barn skal jeg gi bamsen videre. Har ALDRI tenkt å kaste den. jamie
Rufus Skrevet 16. mai 2003 #11 Skrevet 16. mai 2003 Når jeg flyttet var jeg på loftet hos mamma og pappa og da fant jeg igjen Bamse....og han var en aldeles nydelig rosa kosebamse da jeg fikk ham... Men som en liten kosejente jeg var( er, påstår noen... :oops: ) er han nesten helt utslitt - ingen pels igjen stakar...Men han ligger godt oppe i en dukkebag med både dyne og pute...og nåde den som prøver og bli kvitt ham :evil: ....Vi er til og med like gamle, vi...fikk ham nemlig som den første gaven min av pappa da jeg ble født :D Husker godt min lillesøster beste venn også: Han var en liten ape med orange caps og genser som det stod TOM på...og han het selvfølgelig også Tom....de var uadskillelige....
Joplaya Skrevet 16. mai 2003 #12 Skrevet 16. mai 2003 Tror ikke jeg hadde noe... Men kan fortelle om gullet sitt kose lam. Vi kaller henne for Lamme Gullet sover alltid med Lamme, legger armene sine godt rundt henne og lukker sine øyne små. Hun kan heller ikke stå opp uten Lamme, grabber seg fast i henne før hun blir løftet opp. Lamme er helt hvit, har en rosa sløyfe rundt halsen - og har et svart område rundt nesen sin der alle sussene (gapende kosene) fra gullet blir plassert...
@lfa Skrevet 16. mai 2003 #13 Skrevet 16. mai 2003 Jeg hadde en hund med store øyne, hengeører og klumpenese som het Passopp, etter nabohunden til mormor... Det var favorittbamsen min og min trofaste følgesvenn. Dro aldri på overnatting uten den... I tillegg hadde jeg tre yndlingsbamser til... En bamse med baby, et udefinerbart rosa dyr og en apekatt. Bamsen med baby, var egentlig en jentebamse, men jeg kalte den for "Bror"... Det rosa dyret het "Rosa" (dårlig fantasi her også...) Og apekatten het da selvfølgelig "Ape"... Har tre av de enda, men to er temmelig utslitte, ja. Apekatten har tassen arvet for den er like fin enda. Den tredje tror jeg rett og slett er død... (jeg brukte å operere den for den hadde så mye spennende innmat...) Tassen har også favorittbamser i senga. En kjempestor Byggmester Bob og en liten kanin. Krise hvis vi ikke finner den lille kaninen når det er leggetid...
monja Skrevet 16. mai 2003 #14 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har en laaang hjemmestrikket skapning med to armer og to ben, hode og masse fargerikt garnhår som henger på soverommet vårt. Mamma strikket han da jeg var liten og han bærer preg av det stakkars. Men han lever iallefall i beste velgående og har fått det klingende navnet
liv Skrevet 16. mai 2003 #15 Skrevet 16. mai 2003 jeg har en gammel slitt bamse som heter basse men nå har Liv-mannen jaget han ut av sengen vår.. Han er spesielt slitt bak ene øret, det ene øyet mangler og halve neseknappen er vekk.. Men han er jo bare herlig da Husker da jeg var liten om skulle sove borte måtte mamma kjøre en time tilbake og hente basse. an lå igjen hjemme og det var jo totalt krise! Og tro meg som treåring kunne jeg hyle!
Gjest indiangranny Skrevet 16. mai 2003 #16 Skrevet 16. mai 2003 Det var en hvit teddybjørn så slitt som bare det......Nå sitter den i dukkevogna mi på loftet hos mor og far hilsen
blå Skrevet 16. mai 2003 #17 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har fremdeles kosen hos meg. I dag sitter han på skrivbordet mitt. Og han skal alltid være med meg. FOREVER
Gjest Virvel Skrevet 16. mai 2003 #18 Skrevet 16. mai 2003 Har en svart katt med hvitt skjortebryst som jeg fikk av pappa da jeg ble født, og den går bare under navnet "katten". Selve Bamsen er brun og ble kalt for "bambam" da jeg var liten, nå er det bare "bamsen". Både bamsen og katten bor i sengen min, og det hender jeg må klemme litt på dem hvis jeg er litt trist og lei...
SkyHead Skrevet 17. mai 2003 #19 Skrevet 17. mai 2003 Hadde en bjørn med forskjellige farger på hendne og føtne... Tru den ligg på loftet vårt i sammen med alle andre bamsane mine, grunnen til at jeg husker denne best er vel for at denne har vært igjennom veldig mye rart. Selv om den har vært i vaskemaskinen og blitt litt tynnere på grunn av at jeg absolutt skulle ha bamsen min i senga når jeg var syk, og den er heller ikke er så ren lenger er den utrolig god
Zita Skrevet 17. mai 2003 #20 Skrevet 17. mai 2003 Har en pingvin som heter Pingen. Han kommer fra København. Han kom med pappa og jeg adopterte den straks som 2-åring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå