Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Min kjærestes oppførsel har irritert meg mye det siste året. Nytter ikke å snakke med ham, da han "later" som om han ikke forstår hva jeg snakker om. Han inngår avaler med meg, for så å utebli i siste øyeblikk uten varsel eller ett ord forklaring eller sier unskyld. 2 ting som virkelig irriterer meg. * Jeg mistenker at han bruker meg og mitt selskap som tidsfordriv når han kjeder seg og ikke har et bedre tilbud. Staks han får det, dropper ham avtalene våre. Har også knepet han i små løgner om hva/hvor han har vært. Jeg gir ham mye alenetid. Kanskje gir jeg har for mye alenetid og for frie tøyler..?? * Det som også irriterer meg, er innenfor husets 4 vegger er han kjæresten min, koser, snill og grei. Men utenfor vil han ikke vite av meg forran kollega eller venner. Merkelig oppførsel, syns nå jeg da. Vi har vært sammen i 4 år, og jeg har ennå ikke truffet hans familie, kollega eller nære venner. Som sagt, nytter ikke å snakke med ham om dette..blir bare krangel. Hadde vært interessant å få en manns synspunkt på saken. Hva er det som skjer her? Kan legge til at vi begge er i slutten av tredveårene, så vi er ikke fjortiser...selv om han oppførsel virker slik.
Yoshi Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Har vært borti en slik fyr. Bare å komme seg unna. Kunne aldri stole på ham. Han var vel aldri ordentlig intressert. Jeg var bare et tidsfordriv der og da. Og det fikk abosolutt ikke det beste ut meg heller. Finn deg heller en som er stolt av deg, og vil være med deg.
Gjest Gjest-M- Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Dere har vært sammen i 4 år, også oppfører han seg sånn? Jeg hadde ikke giddet ha det sånn i et år en gang.
Gjest StockDama Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Dere har vært sammen i 4 år, også oppfører han seg sånn? Jeg hadde ikke giddet ha det sånn i et år en gang. ikke engang måneder....
Gjest Chrissy82 Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Ikke jeg heller.. kom deg ut av dette forholdet! Finn deg noen som er 100% interessert i deg, både alene og blant folk!!
Jigva Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Ikke jeg heller.. kom deg ut av dette forholdet! Finn deg noen som er 100% interessert i deg, både alene og blant folk!! signerer denne!
Sarah_83 Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Hva slags oppførsel er det mot din kjære tenker jeg. Hvis han elsker deg ville han vel være stolt av deg og vise deg frem til alle???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå