Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hva gjør du om du føler du har tatt mest initiativ til å møte din kjære den siste tiden? Du får en snikende følelse av at du maser..selv om han imøtekommer din "masing", fortsetter du "masinga" eller sitter du å grynter til din kjære tar initiativ?
Gjest Chrissy82 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 jeg ville latt være å ta initativ en stund og se hva som skjer da!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hva gjør du om du føler du har tatt mest initiativ til å møte din kjære den siste tiden? Du får en snikende følelse av at du maser..selv om han imøtekommer din "masing", fortsetter du "masinga" eller sitter du å grynter til din kjære tar initiativ? Beklager, da dette skjedde meg nylig, spurte jeg ham rett ut etter en stund med usikkerhet der jeg følte at jeg hadde tatt litt vel mye initiativet. Og da viste det seg at han ikke lenger var interessert! Men det forholdet var ganske ungt da, hadde knapt begynt før det sluttet. Men jeg ble skikkelig sur og følte meg lurt, for han hadde i starten snakket så mye vakkert om oss. Pisspreik, stoler mindre og mindre på menn nå for tiden :-( Kan jo hende din situasjon er annerledes da, du får se på sammenhengen. Hvor godt du kjenner han, om det kan være andre naturlige årsaker, hvor lenge dere har vært sammen...
Gjest Gjesten_* Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Det samme skjedde meg. Jeg gav mer intiativ, og hun lot vær å svare på telefon, meldinger osv. Akkurat som hun nedprioriterte meg noe kollosalt. Jeg ble meget lei meg. Prøvde å la vær å ta kontakt og håpet hun ville gi lyd fra seg. Den gang ei. Tror hun har spredd seg blant andre kanter jeg gitt. Fysjom. Fra nå av skal jeg være litt mer kritisk og ikke tro at alt er fryd og gammen. Er dog finish i dag da, noe som jeg sliter litt med å innse. Men men, Det finnes bedre der ute
Teriyaki Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Jeg og min kjære har vært sammen i ni måneder, og jeg er så og si hos han hele tiden bortsett fra når jeg er på skole, jobb eller hos venner. Så det er ikke så ofte verken jeg eller han tar initiativ. Men når det gjelder å gå tur, dra på kino og sånne ting, så er det jeg som tar mest, men når det gjelder å gå i byen, dra på resturang, så er det han. La vær å sende han melding, trekk deg helt tilbake, og la han ta kontakt med det, så finner du ut om årsaken er at han er vandt til at du tar initiativ, slik at han ikke føler han trenger å gjøre det, eller om han rett og slett ikke er interessert lenger, men ikke er mann nok til å si det til deg.
Gjest TS Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Det er så rart hvordan man fungerer...jeg blir sint på meg selv. Nå har jeg latt være å ta kontakt og han tok kontakt nå nettopp..og for å psyke meg ned enda mer så finner jeg på unnskyldninger for hvorfor han tar kontakt; "han har sikkert gjennomskua meg,gjør det fordi han synes synd i meg.."osv osv.. Hvorfor kan man ikke ta ting som de kommer og nyyyyyte det??
stikkelsbær Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Hvor lenge har dere vært sammen? Kanskje du burde prate med han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå