henine Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er så glad. Jeg skal få en gudsønn eller en guddatter Mitt søskenbarn skal få sin første fødte. Jeg får ikke lov til å si det til noen, enda. Men jeg måtte bare få det ut noen, så da kunne jeg like godt dele det med dere. Regner med det blir mellom oss
Lille Ballerina Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer! Er kjempe stas å være fadder :-D Her i gården går vi som "gumma" og "guffa" for den mindte vi er fadder på. Herlig
henine Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 Tuusen takk skal dere ha Ja, gudmor er det samme som fadder, og jeg gleder meg kjempe masse.
Helen Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Tuusen takk skal dere ha Ja, gudmor er det samme som fadder, og jeg gleder meg kjempe masse. Jeg trodde gudmor er den som bærer barnet og de andre vitnene er "bare" faddere :klø: Endret 24. mai 2008 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Gudmor eller gudfar er den som bærer barnet til dåpen ja. Så en gudmor eller gudfar er som regel fadder også.. Men er du fadder er du altså ikke automatisk gudmor/gudfar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå