Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tips til en god naturbørste, anyone? Er børstene fra The Body Shop såkalte naturbørster? Er naturbørste bedre for håret enn vanlige børster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturbørstene brekker ikke håret på samme måte som en vanlig børste gjør, så ja de er bedre, men det tar også mye lengre tid å børste ut floker med de... men absolut bedre ja :)

Skrevet

Men blir ikke håret statisk av dem...?

Skrevet

Mitt hår blir statisk av rene naturhårbørster, men ikke av Mason Pearsons kombinasjonsbørster ("boar bristle & nylon"). Håret mitt blir mykt og blankt når jeg børster det med Mason Pearson-børstene mine. :hjerte: Kan blant annet kjøpes fra HQhair - de er dyre, men absolutt verdt pengene!

Skrevet

Joda det blir statisk av noen, men sprayer man på litt balsamspray eller vanlig hårspray så ordner det biffen :)

Skrevet

Tror ikke det er noe for meg da gitt - jeg leder strøm som en middels kobbertråd og har tynne, tynne hårstrå. Ville sett ut som en kaktus...

Skrevet

Hvilken naturbørste passer til langt, bølgete hår? Håret mitt floker seg ikke mye, men kan være litt brusete når det er nyvasket.

Skrevet
Tror ikke det er noe for meg da gitt - jeg leder strøm som en middels kobbertråd og har tynne, tynne hårstrå. Ville sett ut som en kaktus...

:ler:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Godt å høre at det er flere :)

Jeg har nesten helt sluttet å børste håret mitt jeg, for det er helt håpløst. Børster det kanskje 1 gang i uka.

Skrevet
Hvilken naturbørste passer til langt, bølgete hår? Håret mitt floker seg ikke mye, men kan være litt brusete når det er nyvasket.

Det er noen naturbørster som heter Dome som er veldig fine til slikt hår :) Jeg har også brusete hår, men brukte den da jeg hadde extentions og er kjempe fornøyd med den. De er en blanding av nylonbust og veldig myke, tynne plast tagger som gir etter i håret istedet for å sette seg fast og lugge ut hår eller knekke det. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor man får kjøpt slike børster, men mener at de skal ha det på frisørsalonger der de har en extention type som heter ProLin :)

Skrevet
Det er noen naturbørster som heter Dome som er veldig fine til slikt hår :) Jeg har også brusete hår, men brukte den da jeg hadde extentions og er kjempe fornøyd med den. De er en blanding av nylonbust og veldig myke, tynne plast tagger som gir etter i håret istedet for å sette seg fast og lugge ut hår eller knekke det. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor man får kjøpt slike børster, men mener at de skal ha det på frisørsalonger der de har en extention type som heter ProLin :)

Ok, takk, får se etter en slik en da :) Vet noen om det er noen fra Mason Pearsons som passer til slikt hår (om jeg ikke finner den fra Dome, mener jeg..)

Skrevet

Tante fiolett: Det høres ut som om vi har ganske likt hår, så jeg ville gått for en bristle & nylon hvis du bestiller en Mason Pearson. Villle gått for en ganske stor en (Popular eller Junior). De har en guide som kanskje også kan gi deg noen tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...