Gjest Hun er glad i meg men "kjen Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hei, Jeg trenger litt råd. Jeg lever sammen med noen jeg egentlig ikke tviler på om er glad i meg. Hun kan si det til meg hvis jeg spør, og jeg tror på det hun sier. men hun tar aldri initiativ til å si det på egen hånd. Vi har 2 barn sammen og har det derfor litt hektisk. Vi kjenner somregel på at vi begge er slitene. Men... Jeg kjenner i tilegg på at hun ikke gir meg klemmer eller tar initiativ til sex eller på noen annen måte møter meg fysisk. Jeg har alltid måtte ta initiativ til sex før så det er ikke noe nytt. men det som derimot er nytt er at jeg markerer at jeg ikke synes det er noe allreight lenger. Når jeg tar initiativ til sex blir jeg somregel avvist, og får oppgitte komentarer om hvordan jeg i det hele tatt kan forsøke meg når vi enten er så slitene eller ikke har tid. Vi praktiserer hvis jeg er heldig 4-5 ganger i året nå, men skulle ønske det var som før barn med 1-2 ganger i uka. Jeg klarer ikke å føle at jeg er elsket eller behøvt til annet enn praktiske ting og selskap. Jeg tror jeg like godt kunne vært uten pikk for hennes del. Er dette slik det blir etter hvert?
Gjest Bond Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg tror dere er kanskje begge litt slitne av å være foreldre? Blir det ikke mulig for dere å ha barnevakt for en helg (hos besteforeldre) og da for en litt mer romantisk helgetur? Noe sånt kan kanskje starte opp 'kjemien' igjen, det er enkelt å glemme at man er faktisk et seksuelt menneske med barn løpende rundt og hverdagsstress rundt hele tiden. Hvis det ikke er mulig med en hel helg, kanskje en kveld? Litt romanse, bad, blomster, fin mat, lys.. Hvis hun sier at dere ikke har tid eller er slitne, da lyver ikke hun. Hun føler seg sliten, og det er vanskelig for en del kvinner å være så utrolig tent hvis kroppen er sliten og lei. En bare glemmer sexen. Det betyr ikke at hun elsker deg noe mindre, hun bare har ikke de 'ledningene' på plass akkurat nå. Det betyr bare at dere må kanskje finne bedre måter å finne tid for dere selv (med barnevakt da)? Ting bare dere to kan gjøre sammen å pleie forholdet? Kanskje ta salsakurs sammen? Litt het dansing kan også være bra Endret 22. mai 2008 av mrs_bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå