Gå til innhold

"Musefis"-sammenheng p. str.?

Fremhevede innlegg

Gjest "Trine-22"
Skrevet

Ser at denne penisstørrelsedebatten gjerne tar helt av her inne, og jeg beklager hvis jeg har bidratt. Startet en tråd tidligere etter at jeg ble sammen med en type m.en skikkelig "sværing". Hadde ikke mye preferanser fra før så ville forhøre meg litt..

I utg.punktet var han altfor stor for meg, men sakte og sikkert har det gått seg til.Han er heldigvis en tålmodig og deilig elsker,så nå er det bare helt topp!

Borsett fra...det blei fort mye såkalt "musefis", etterhvert gått over til skikkelig musepromp.Har ikke hatt noe av det før, men etter noen samleier,kanskje etter han kom seg helt inn, så blei det så mye luft.Litt lite "romantisk",og i starten litt turn-off,men flirte fort av det når vi begge har det deilig men...trenger dt være sånn,skulle gjerne unngått dt lissom.

Han sier at dt er kjempevanlig og jenter han har hatt før har alle fått dt sånn så da lurer jeg på om det kan ha med hans store penisstr.og evt fasongen som gjør det?

Litt flaut da..innrømmer dt,særlig fordi dt virker som dt kommer ekstra lett og mye når jeg er skikkelig lysten og kåt.Da kan dt komme en skikkelig promp når han trenger inn..og etterhvert flere typer "fjerter" når jeg nærmer meg orgasme og da kan jeg også få en del.

Har jeg bare blitt så utvidet av han at det kommer lettere luft til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det henger absolutt sammen med størrelsen. Jeg har samme erfaring, bare at "musefisen" skjer etterpå. F eks når jeg står opp av sengen eller skifter stilling etter han har trukket seg ut. En stor kuk vider mer ut (det ER så deilig!), men vinkelen spiller kansje også en rolle. I alle fall er det helt naturlig, og tross for lyden er det bare friskluft som blåses ut så det plager ikke meg. Jeg nyter bare hele pakka!

Skrevet

Dette er helt vanlig uten at jeg har erfaring i variasjon med størrelsen (har kun en størrelse selv). Dette er også noe vi menn må tåle. Min erfaring er at det varierer med stillingen til kvinnen. :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Nja, dette har jeg sjelden opplevd. Men når jeg har, er det på slutten av sexen, og i doggy, når musklene mine er slitne...

Gjest Gjest
Skrevet
Nja, dette har jeg sjelden opplevd. Men når jeg har, er det på slutten av sexen, og i doggy, når musklene mine er slitne...

Der har dere nok fasiten. Jeg er kun på snittet selv, men opplever dette ofte allikevel. Spesielt med de litt større, og de som ikke bruker musklene særlig aktivt.... ;)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Fasiten og større hva? (må ha det inn med teskje)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg er gutt...han en middels penis og dama mi får musefis inni mellom.

Første gang dette skjedde ble dama flau, men jeg bare sa at det var normalt. I tillegg lo jeg litt for å la henne se at en kan finne humor i det og;)

Jeg bryr meg ikke om musefis...det er faktisk litt morsomt og kan brukes får å fremkalle humoristiske argumentasjoner;)

Vi har blitt så trygge på det at noen ganger så presser hun meg ut slik at det kommer morsomme musefis eller musepromp:P

Kos dere med barnslig humor inni mellom..det er bra for forholdet mellom hverandre og kjærligheten;)

Gjest Gjest
Skrevet
Fasiten og større hva? (må ha det inn med teskje)

Dere jenter kommer i forskjellige størrelser dere og.... ikke bare oss menn... ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg opplever disse musefisene ganske ofte. Mannen min har helt normal penis heller litt under gj.snittet, og jeg har en trang mus :fnise:

Så tror ikke det har noen sammenheng på størrelsen verken den eller andre. Har derimot hørt at når jentene er skikkelig kåte kan disse musefisene oppstå så d er nok et positivt tegn :lur:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Dere jenter kommer i forskjellige størrelser dere og.... ikke bare oss menn... ;)

Selvsagt, hvor står det at jeg ikke vet det?

Men som jeg skrev over her, jeg tror det har mer sammenheng med påbegynnende tørr og sliten, hvis man har holdt på lenge, med andre ord, og i noen stillinger hvor muskelkontroll er litt vanskeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...