Nemii Skrevet 22. mai 2008 #1 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Da prøver jeg meg på en dagbok har inne Jeg er 6+2 uker på vei etter å ha blitt gravid på andre AIH forsøk på riksen. Det har tatt oss nesten 4 år å komme hit, og nå krysser vi fingrene på at alt skal gå bra. Vi hadde en SA i uke 8 for 4 år siden så jeg merker at jeg blir sliten av å "føle" på kroppen etter tegn... Jeg blir trist og tenker nå går det galt igjen når jeg for kramper og når det ikke har vært kramper på en liten stund tenker jeg også, ja nå er det ikke noe liv... Slitsomt! Men, jeg prøver å ikke tenke for mye på det, noe som er vanskelig. Jeg har ømme bryster og blir utrolig fort sliten og stuptrøtt. Jeg blir suuuuper sulten på null komme niks og tisser hele tiden. Jeg føler i hverfall at kroppen opptrer annerledes enn sist og håper det er en positiv ting. Jeg har fått legetime til tirsdagen for å sykemelde meg, da jeg jobber i en jobb det ikke er veldig ideelt å være gravid, mye tunge løft, løsemiddler o.l. Noe som er synd da jeg føler meg ganske bra... Nå holder vi nedtelling til uke 12 (1.juli) gleder meg til å fortelle familie og venner. Har bare fortalt det til et vennepar som har vært igjennom IVF og som har støttet oss hele tiden! Har egentlig ikke gått opp for meg at jeg endelig er gravid!!!? Endret 22. mai 2008 av Nemii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. mai 2008 #2 Del Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer gratulerer!!! Så koselig å lese når det klaffer hos de som har slitt litt også Syns tegnene dine høres veldig fine ut jeg, skikkelig sunne tegn på et fint svangerskap!! Har selv hatt en SA og vet hvor lang veien er mot de magiske 12 ukene med bekymringer og masse tolkning av tegn og mulig fravær av tegn Jeg fikk tidlig ultralyd i uke 9 for å se hjerteaktivitet og få roet nervene litt! Det kan anbefales!!! Lykke lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #3 Del Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye! :-D Skjønner at dere er veldig spente, men det er jo positivt at det føles annerledes nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. mai 2008 #4 Del Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så masse med spiren din da=) Håper at alt går fint denne gangen bare! Å det gjør det HELT sikkert=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemii Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer gratulerer!!! Så koselig å lese når det klaffer hos de som har slitt litt også Syns tegnene dine høres veldig fine ut jeg, skikkelig sunne tegn på et fint svangerskap!! Har selv hatt en SA og vet hvor lang veien er mot de magiske 12 ukene med bekymringer og masse tolkning av tegn og mulig fravær av tegn Jeg fikk tidlig ultralyd i uke 9 for å se hjerteaktivitet og få roet nervene litt! Det kan anbefales!!! Lykke lykke til! Hei Og takk! Vi skal på tidlig ultralyd 9.juni (9 uker), gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 25. mai 2008 #6 Del Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer så mye! Det føles nok ekstra godt når veien dit har vært lang og kronglete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 27. mai 2008 #7 Del Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer med spire i magen :-D Vi går noen spennende uker i møte, men det går helt sikkert bra med oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 28. mai 2008 #8 Del Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer så masse med spiren.Dette går nok bra skal du se,du har jo alle de riktige tegnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemii Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 11. juni 2008 Vi har nå vært til tidlig UL på Riksen (mandag) og fikk se vår lille spire på 9 uker :-D Det lille hjertet slo kraftig og det aller kulese var at den rocket en liten dans for oss... he he riktig kult og se den bevege seg allerede! Fikk med 3 bilder hjem, hvor vi kan skimte hode, armer og bein :smile: Nå føler jeg virkelig at alt skal gå bra! Sinnsykt deilig å vite at alt er bra frem til nå!!! Phu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 11. juni 2008 #10 Del Skrevet 11. juni 2008 Så gøy Veldig kjekt å se at det står bra til der inne.... Har vært på UL i dag vi også, fikk ikke se noe annet enn et bankende hjerte da,litt for tidlig til at h*n beveger seg... men det bankende hjertet holdt det :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #11 Del Skrevet 11. juni 2008 Så gøy med tidlig UL, bankete hjerte og dans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. juni 2008 #12 Del Skrevet 11. juni 2008 Gratulerer så masse med spire og vellykket ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. juni 2008 #13 Del Skrevet 11. juni 2008 Vi har nå vært til tidlig UL på Riksen (mandag) og fikk se vår lille spire på 9 uker :-D Det lille hjertet slo kraftig og det aller kulese var at den rocket en liten dans for oss... he he riktig kult og se den bevege seg allerede! Fikk med 3 bilder hjem, hvor vi kan skimte hode, armer og bein :smile: Nå føler jeg virkelig at alt skal gå bra! Sinnsykt deilig å vite at alt er bra frem til nå!!! Phu... Så koselig å lese!!! Vi var forresten også på riksen mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå