Dødspingvinen Skrevet 19. mai 2003 #21 Skrevet 19. mai 2003 Gratulerer i massevis med lappen! Kjør på turer og kos deg.
Redhead Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #22 Skrevet 19. mai 2003 Selv sliter jeg, hadde vurderingstime her om dagen og fikk beskjed om at jeg ikke var i nærheten av å kjøre opp! Selv føler jeg meg ganske flink, men nei da.. Ifølge kjørelæreren virker det som om bilen kjører og jeg klamrer meg fast! :x Har du noen tips eller? Kjørelæreren min sa alltid at jeg måtte finne roen (lett å bli stressa... :-? ). Når jeg gjorde det gikk alt mye bedre. Jeg hadde og en "pause" på nesten en mnd. der jeg bare kjørte med mannen min. Kjørelæreren mente jeg trengte kjøretrening og det kunne jeg like godt gjøre hjemme (så ble det ikke så dyrt). Da jeg hadde ny kjøretime etter pausen fikk jeg høre at jeg hadde gjort store fremskritt ! Forøvrig hadde jeg 37 timer (inkl. det som er obligatorisk). Trengte nok det, "gammel" dame som jeg er ! Kan ikke annet enn å ønske deg lykke til!! Har du noen å kjøre privat med så kjør masse med dem!
Arwen Skrevet 19. mai 2003 #23 Skrevet 19. mai 2003 Gratulerer!! Får jeg lov å spørre om hvor mye du betalte til sammen? Jeg har også lyst å ta lappen, men økonomien stopper meg foreløpig
Redhead Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #24 Skrevet 19. mai 2003 ¤Arwen¤, nå husker jeg ikke nøyaktig summen, men summen ligger rundt 16.000,- (fordelt på to mnd.regninger). Så kommer oppkjøringa i tillegg. Dyrt ja, men det er utrolig deilig å tenke på at jeg har gjort det :D !
Gjest Mzfire Skrevet 20. mai 2003 #25 Skrevet 20. mai 2003 Gratulerer med bilsertifikat Flink du som klarte det. Deilig å bli ferdig tenker jeg og det å kunne kjøre nå. Glad på dine vegne. Må ta meg sammen å få tatt lappen snart jeg også. Blir 24 til sommern så er nok på tide ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå