Gjest lei meg Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Noen av dere som liker denne kjolen http://www.sherazad.co.nz/viewproduct.php?id=77 ? Har kjøpt den og var å prøvde den i går, men nå er jeg plutselig usikker. Synes jeg ser feit ut i den
msplum Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg kan ikke si noe om hvordan du ser ut i den, men kjolen var absolutt fin!
Heritære Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Synes den kjolen var bare helt nydelig og med den skråskjæringen foran så vil jo den oftest virke slankende. Man kan ofte føle at man er litt rundere når man venter mensen, er litt oppblåst eller at man kanskje har litt vann i kroppen. Ta med deg ei god venninne, mor, tante eller bestemor og prøv igjen. Er helt sikker på at de vil synes du er vakker og kanskje du ser deg selv med andre øyne, Lykke til med bryllupet
Gjest lei meg Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Tusen takk for kommentarene jenter. Får bruke korsett. Blir litt lei meg når jeg leser om hvor fantastisk det er for alle andre når de finner kjolene sine. Lurer virkelig på om jeg har valgt feil. Kanskje jeg skulle kikke litt mer??
-Alvildebrud- Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Kjolen er helt nyydelig! Helt vakker! Og du er sikkert like fin som kjolen er. Heeeelt sikkert! Det er enkelt å være urettferdig mot seg selv... Prøv å tenk på hvorfor du valgte kjolen! Selv kjøpte jeg den tredje kjolen jeg så.... Og det er fortsatt min drømmekjole. Det var et raskt avsluttet valg, men ikke noe feil i det. Lykke til med bryllupet! :smile:
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Spesielt overdelen så veldig fin ut, med stroppene og skjæringen rundt bysten. Men jeg er skeptisk til stjerten bak.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Tusen takk enda en gang. Har tenkt å fjerne stjerten bak Skal få sydd inn kjolen og ta med en god vennine for å kikke på den, da tenker jeg at ser litt mer positivt på det hele.
Kanutten Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes kjolen din var kjempeflott jeg. Er sikker på at den er flott på deg også.
Gjest smotti Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Tusen takk for kommentarene jenter. Får bruke korsett. Blir litt lei meg når jeg leser om hvor fantastisk det er for alle andre når de finner kjolene sine. Lurer virkelig på om jeg har valgt feil. Kanskje jeg skulle kikke litt mer?? Jeg har ikke hatt denne fantastiske opplevelsen du nevner, men synes kjolen min er kjempefin. Er ikke alle som griner og skriker og tar helt av når de finner drømmekjolen
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil bare nevne at det ikke var tårer her heller da jeg fant kjole. Jeg kan like mange forskjellige kjoler, og den jeg endte opp med, var én av flere fine. Men jeg ser meg heller ikke i utgangspunktet som typen til å bli emosjonell i forbindelse med klær. Jeg er kresen, men altså ingen stjerneskudd når jeg treffer blink av den grunn. Kanskje du er en annen type, og dermed bør lete lenger. Samtidig blir det voldsomme forventninger til denne ene kjolen. På et tidspunkt må man bare velge, og hvis man har funnet en man syns er fin og den sitter bra, så kanskje man bare må gjøre et valg (avhengig av hvor lenge det er igjen til bryllupet også da), selv om det kan dukke opp andre fine senere.
Solfridbruda Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 vi jenter har en tendens til å se så negativt på oss selv. Jeg også kan plutselig begynne å tenke at jeg blir feit og ikke fin nok i kjolen jeg har valgt. Men dette er bare dumme tanker. For brudgommen blir vi verdens nydeligste, og jeg er sikker på at du blir nydelig i den flotte kjolen du har valgt
^^Sunny^^ Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Kjempefin !! Ganske lik foran på brystpartiet som min kjole var. Det var også pronovias. Oleaje - heter den typen jeg har..
The Kitten Skrevet 23. mai 2008 #16 Skrevet 23. mai 2008 Noen av dere som liker denne kjolen http://www.sherazad.co.nz/viewproduct.php?id=77 ? Har kjøpt den og var å prøvde den i går, men nå er jeg plutselig usikker. Synes jeg ser feit ut i den Ja, kjolen var fin Du ser sikkert nydelig ut i den. Lykke til med bryllupet. Hilsen The Kitten :banantroll:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå