Gjest Fakse - ii Skrevet 24. mai 2008 #21 Skrevet 24. mai 2008 Denne er kjempegod og superrask. Tilbehøret kan også lages til f.eks stekt kyllingfilet eller biff som Eurydike foreslår. Salaten er så mektig at man ikke trenger ris eller noe sånn til, dersom man ikke vil da.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #22 Skrevet 25. mai 2008 På en travel dag kan man bruke disse posepastarettene (finnes i forskjellige smaker) og bare hive oppi noen kjøttboller sånn at det blir mer mat. Ferdig på 10 minutter. Eller kjøp Sodd på boks, pluss ekstra kjøttboller der også.
sommerglede Skrevet 26. mai 2008 #23 Skrevet 26. mai 2008 er ikke den personen som liker å fryse ned særlig med mat... men LAPSKAUS synest jeg er knallgodt å fryse ned om man har for myyyyyye ...
hilli Skrevet 27. mai 2008 #24 Skrevet 27. mai 2008 Frossenfisk er super hurtigmat, hvis man husker å ta den ut av fryseren i tide. Jeg er fullt klar over at frosne fiskefileter ikke kan sammenlignes med fersk fisk på smak, men det er jo fortsatt veldig sunt. Jeg pleier å bake laksefileter med salt, pepper og sitron i ovn i 15 min ved ca 200 grader. Fisken serveres med salat av det jeg måtte ha i huset. Samme resept fungerer like bra med panga-et-eller-annet (fileter av hvit fisk) og torsk. Dette er kanskje ikke høyden av kokekunst, men jeg syns det er et sunt, og ikke minst enkelt, alternativ til frossenpizza og annen ferdigmat.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #25 Skrevet 27. mai 2008 Den kjappeste favoritt-middagen hjemme er betasuppe: 1 pk. middagspølse 1 pose lapskausblanding 1 l vann 1 terning m kjøttbuljong Ferdig på 7 min!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå