Gå til innhold

selskapslokaler i oslo og omeng

eirin

Anbefalte innlegg

Hei!!!!

Skal gifte meg i aug. 2004 og det blir ca 60 gjester til middag!!!

Kan noen anbefale eller vet om noen koselige selskapslokaler, der man kan stå for drikke og mat selv? (Hovedsakelig i oslo eller i nærheten av oslo9

På forhånd tusen takk :D

KlEM Eirin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På hvilken side av Oslo? Mange skriver Oslo og mener Bærum fx - ... men temaet har vært oppe mange ganger før, gjør et søk på selskapslokaler - jeg tror de fleste må være nevnt en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hellerud gård og Nordre Skøyen Hovedgård er to veldig gode alternativer hvis dere vil stå for alt selv.

På den kanten av byen finner du jo også Skullerudstua og Østmarksætra, men der er det stedet som står for middag og drikke. Et lite stykke nordover fra Oslo ligger Slogum gård, der skal vi ha festen vår, og derfor må jeg jo bare anbefale stedet :D

Amélie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årvoll gård!!!!! :D

den som ligger på Årvoll liksom.. den lille??

er det fint der?? mange er det plass til der?

Jeg er vokst opp like ved nemlig, så det hadde jo vært koselig å hatt festen der.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på hvor mange det er plass til der. Det er den du tror ja. Kjempekoselig sted. Tror kanskje det er plass til en 60 stykker, har telefonnummeret dit, så jeg sender deg det på PM jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubbhuset til Vestli IL er veldig koseligt. Vi skal ha vårt bryllup der etter tips fra en av jentene her på KG faktisk! Der er det plass til ca 70 middagsgjester.

Hadde også tenkt til å leie Årvoll gård, men synes det ble litt dyrt da man må betale for leie av porselen og glass i tillegg. Mener å huske at de har plass til 50 eller 60.

Jeg har en liste med forskjellige lokaler i oslo, hvis du sender meg en pm med mailadressen din, så kan jeg maile den til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte opp på Oppsal samfunnshus, rett og slett fordi det er det eneste brukbare stedet som har plass til alle vi skal ha.

De fleste steder har plass til femti, som fex

Nordre Skøyen hovedgård og Hellerud Gård.

Du kan alltids presse inn seksti men da blir det litt trangt....

Vi ville egentlig ha Bøler samfunnshus, for det var der vi traff hverandre, men der var det sååå nedslitt at det ble helt uaktuellt.

PÅ Oppsal får vi to digre salonger, vi skal ha middag i den ene, rydde til dans og ha kaffe i den andre mens dansen kan fortsette.Der har vi eget røykerom, diger garderobe, diiigert kjøkken og masse plass !!!!

Anbefales.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ehm. Ikke for å korrigere, men Hellerud gård tar 80. :blunke:

Ikke 50, som nevnt i forrige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...