thumbalina Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg skal ha tre forlovere.... og trenger noen tips på hva jeg kan gi de i forlovergave.... alle tre er veldig forskjellige.... så ikke lett.. jeg vil gjerne gi noe personlig, men også noe som er litt fint.... men kommer ikke på noe her... Noen som har noen ideer?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg skal ha tre forlovere.... og trenger noen tips på hva jeg kan gi de i forlovergave.... alle tre er veldig forskjellige.... så ikke lett.. jeg vil gjerne gi noe personlig, men også noe som er litt fint.... men kommer ikke på noe her... Noen som har noen ideer? Jeg bestilte en forstørrelse (ikke veldig stor) av ett av bildene som fotografen vår tok av bare forloveren min og meg - bildet var veldig typisk oss - og ga dette til min forlover. Hun ble fra seg av begeistring, og bildet ble hengt på veggen med en gang. Det er i hvert fall én idé. Du kan f eks enten bruke et bilde av dere alle fire, eller sørge for å ta bilder med hver og en av forloverne. Forøvrig betalte jeg hår og sminke for henne på bryllupsdagen. Men jeg skjønner veldig godt at du har lyst til å gi noe mer enn det - det er jo ikke noe ordentlig gave, liksom... Lykke til!!
thumbalina Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg bestilte en forstørrelse (ikke veldig stor) av ett av bildene som fotografen vår tok av bare forloveren min og meg - bildet var veldig typisk oss - og ga dette til min forlover. Hun ble fra seg av begeistring, og bildet ble hengt på veggen med en gang. Det er i hvert fall én idé. Du kan f eks enten bruke et bilde av dere alle fire, eller sørge for å ta bilder med hver og en av forloverne. Forøvrig betalte jeg hår og sminke for henne på bryllupsdagen. Men jeg skjønner veldig godt at du har lyst til å gi noe mer enn det - det er jo ikke noe ordentlig gave, liksom... Lykke til!! Ja det kan være en ide... kanskje prøve å finne litt spesiell ramme...? Sånn at alle får forskjellig ramme etter personligheten... jeg skal ikke betale for frisør for de, ettersom bare to av de skal til frisør.. det ble litt dumt for den tredje... så vi ble enige om at de tar det selv.. derfor vil jeg gjerne gi et litt ordentlig gave...=)
Sofia1 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg tenker å lage et spesielt smykkesett til min forlover. Man finner mange gode ideer på feks perlehuset på nett.
*Emma* Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Ikke veldig orginalt, men min forlover fikk ett bilde av meg og henne i en pen "sølvramme". Også kjøpte jeg ett charms armbånd (sølv) med en charm på - da kan jeg fylle på det senere også (bursdager og jul og sånt.) Hun ble veldig glad.
Fun Light Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Har inntrykk av at det er ganske vanlig ja.. Jeg hadde ikke forventet å få noe hvis jeg selv var forlover, men er liksom litt uskreven regel å gi noe føler jeg.. Enten betale frisør, eller hotell/fly hvis hun bor langt unna, forstørret bilde eller helt noe annet.. Jeg kommer til å gi min forlover en jentetur på spa i forkant av bryllupet, jeg og henne, og et smykke laget av ei på jobben som er veldig flink til å lage forskjellige smykker. Langt mer personlig enn frisør syns jeg, og mer minneverdig. Men opp til hver enkelt :kaffe:
Sofia1 Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Har inntrykk av at det er ganske vanlig ja.. Jeg hadde ikke forventet å få noe hvis jeg selv var forlover, men er liksom litt uskreven regel å gi noe føler jeg.. Enten betale frisør, eller hotell/fly hvis hun bor langt unna, forstørret bilde eller helt noe annet.. Jeg kommer til å gi min forlover en jentetur på spa i forkant av bryllupet, jeg og henne, og et smykke laget av ei på jobben som er veldig flink til å lage forskjellige smykker. Langt mer personlig enn frisør syns jeg, og mer minneverdig. Men opp til hver enkelt :kaffe: Jeg var forlover i fjor og da fikk jeg smykke og øredobber som bruden hadde kjøpt på bryllupsreise i Barcelona. Kjempefint! Til jul fikk jeg bilde av meg og bruden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå