Gå til innhold

Kvasiintellektuell ?

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det var det de kalte Matrix reloaded i Bergensavisen i dag !

Har ikke lest de andre anmeldelsene enda.

Tror nok forventningene til filmen er skrudd høyt opp, så de hadde nok litt av en jobb i og med at hele cluet var gitt i eneren !

Noen som har sett den ?

Her i Bergen var bilettene utsolgt og nettet ramlet sammen pga pågangen allerede timer etter at de var lagt ut.

Tenkte å vente til jeg slipper å stå med så mange andre i kø !

Hilde den kvasiintellektuelle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være så kvasi-intelektuelt det vil; Jeg skal se'n så fort jeg har sjansen. Om ikke annet for effektene.

Kjære vene, vi vet jo alle hvordan det går i Ringenes Herre også, men går for å se år etter år :ler:

Suz - in the Matrix

Gjest Zalomine
Skrevet

ehh, jeg aner IKKE hvordan det går i ringenes herre (har faktsik spurt om noen kunne fortelle meg det, men ingen har gjort det). Men så går ejg heller ikke avsted for å se filmene heller da.

Men Matrix.... om jeg skal se den? Løper ikke på kino sånn med det første i alle fall. Så aldri den første på kino, men så den på dvd da. Litt av en opplevelse å se noe slikt på STOR widescrean på LITEN hybel.... Vel, sammen med eksen. Slik får jeg altså ikke se den andre. Ikke at jeg har noe ønske om det heller. Ser den sikkert en eller annen gang om et år eller to jeg, eller når sambo finner ut at det er på tide å se den. (Eller, en god tid ETTER at han bestemmer at det er på tide å se den. Da MIB 2 kom mente han vi burde se den, men jeg ville gjerne se nr 1 først. D så vi nr 1, men nr 2 har vi enda ikke sett...

Noen som aner at vi ikke ser for mye nye filmer??? Jaja, kvasi-intellektuelt eller ei, vi må vel se den en gang :)

Skrevet

Jeg har sett den - Matrix reloaded altså! Syntes den var bra jeg :D Ikke like kul som Matrix, men en god nummer to. Men kvasiintellektuell... Veit ikke helt, satt mer igjen med det inntrykket at det ble litt for intellektuelt, det var med andre ord en del ting jeg ikke fikk med meg! Tror jeg får se den en gang til :wink: Keanu Reeves er jo verdt en titt i seg selv, he he he...

Til Fredagsbarn: vil du virkelig vite hva som skjer i Ringenes Herre, så kan jeg godt fortelle deg det?

Amelie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...