Gjest Sprø, gal og lykkelig Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Så en tråd om døvn - drømmer. Personlig finner jeg dagdrømmer mye mer spennende. Da får jeg den DRITKJEKKE legen jeg har tittet på. :rødme: namnam Drømmer mest om å hale han i lang, jakten er jo særlig spennede. Noen andre som vil dele sine private små drømmer? Vet nok at du har noen ja. he he
Gjest Sprø, gal og lykkelig Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Det skulle være SØVN - drømmer. Sorry, mister konsentrasjonen når tankene vandrer avsted he he
Lillros Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg drømmer om penger. Slik at jeg om min kjære kan kjøpe oss god mat og bli god og mett =)
Gjest Sprø, gal og lykkelig Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Er nok en håpløs romantiker jeg
Anglofil Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jada, gjør det ofte jeg, gjerne når jeg sitter på toget eller på bussen. Noe å bedrive tiden med for å si det sånn. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Jeg dagdrømmer stort sett konstant.. Den siste uken har hodet mitt stort sett vært hos den kjekke italienske fyren som er begynt å jobbe i etasjen under meg... Jeg har til og med vært på besøk hos familien hans i Italia Og de digget meg selvsagt. *sukke* Hvordan blir man kjent med noen man bare ser maks en gang i halvåret? Jeg har vimset opp og ned til temaskinen i etasjen under flere ganger daglig hele uken, uten å se noe mer til ham. Hrm.
Gjest BareMeg:) Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg har vimset opp og ned til temaskinen i etasjen under flere ganger daglig hele uken, uten å se noe mer til ham. Hrm. Vet hvordan du har det, dagdrømmer noe sykt om en som jeg har sett som jobber på en butikk. Jeg går liksom på denne butikke flere ganger i uka for å se om han er der og for å se om han ser på meg :gjeiper: Fortapt :rødme:
Vera Vinge Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Jada, stadig vekk. Men om hva, avslører jeg ikke.
Gjest Corto Maltese Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 jeg dagdrømmer ja. Jeg inrømmer det i min dype skam at jeg gjør det
Gjest *Mim* Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Sjelden. Gjorde det mye da jeg var liten, men nå gjør jeg det ikke.
Grønt blad Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Jeg dagrømmer ganske ofte, men avslører ikke hva jeg dagdrømmer om.
Hinata Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Jeg dagdrømmer, men om hva holder jeg for meg selv
Suzy Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 Dagdrømmer dagstøtt - om hva er min sak
Gjest mubz Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 Jeg dagdrømmer stort sett konstant.. Den siste uken har hodet mitt stort sett vært hos den kjekke italienske fyren som er begynt å jobbe i etasjen under meg... Jeg har til og med vært på besøk hos familien hans i Italia Og de digget meg selvsagt. *sukke* Hvordan blir man kjent med noen man bare ser maks en gang i halvåret? Jeg har vimset opp og ned til temaskinen i etasjen under flere ganger daglig hele uken, uten å se noe mer til ham. Hrm. Hmm, jeg dagdrømmer også om en italiener!! Hvor i landet er du fra? :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå