Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo allesammen, som de fleste andre her så lurer jeg også på hvordan samfunnet vi ønsker oss. Hva streber vi etter? Vil vi ha et fritt samfunn hvor vi kan diskutere ubehagligheter og ting vi ikke liker, eller ønsker vi en verden hvor vi ikke unner hverandre supplerende kunnskap til vg og aftenspostens artikler?

Victor Marie Hugo skrev fortellingen Ringeren i notre dame som slutter med at sigøynersken esmeralda blir hengt av kapteinen føbus og pukkelryggede quiasmondo (tar bare fra hukommelsen) legger seg ved graven hennes og dør.

Walt Disney laget sin verisjon, og den ender med at quiasmondo, kapteinen og esmeralda vandrer hånd i hånd lykkelige inn i solnedgangen!

Er det en walt disney verisjon av virkeligheten vi ønsker kvinneguiden skal fremstå som? Hvor vi ikke vil diskutere hvordan vi tørker en plante, men det er greit å snakke om hvordan vi kan henrette pedoer?

Skamme dere burde dere som misliker det frie ord og ønsker å sensure min verisjon av virkeligheten. Ingen kan nekte meg å søke kunnskap om hvordan ting er og spørre andre til råds, er dere uenig så skriv det da vel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er for at man skal kunne si sin mening, men det kan være lurt å gå igjennom det man vil si i hodet, før man poster... i hvert fall hvis man ønsker å bli tatt seriøst.

Søte Waco, jeg tror mange har piggene ute bare de ser nicket ditt, og dermed spiller det ingen rolle hva du skriver. :klem:

(Og innrøm at du elsker å provosere kvinner ;))

Skrevet

Må si meg enig med Mysan i at man blir litt forutintatte når det gjelder innleggene dine, Waco. Det er greit å diskutere, men ofte får jeg inntrykk av at trangen din til å provosere overdøver evnene dine til å føre en saklig og ordentlig diskusjon. Du har en tendens til å kaste inn brannfakler eller granater tilsynelatende uten mål og mening - vel, annet enn å teste reaksjonen.

Når det er sagt, må jeg også si at du er en morsom fargeklatt. :) Men du må nok tåle at enkelte av brannfaklene dine blir redigert bort.

Skrevet

Ja, Waco, jeg støtter deg. Jeg vil at det skal være lov å diskutere hva en vil, og gi råd om kriminelle ting. Men du kan ikke forvente at KG skal ta denne "risikoen" det er å la deg skrive om ting som potensielt kan skaffe businessen trøbbel. Du vil kanskje like norsk freakforum, men der er moderatorene noen jævla fascister, og mengden snørrunger påfallende.

Ja til total ytringsfrihet. Ned med paragrafer om ærekrenkelse, blasfemi og andre uthulingsvarianter.

Skrevet
Er det en walt disney verisjon av virkeligheten vi ønsker kvinneguiden skal fremstå som?

Du som har vært her så lenge, vet da vel svaret på dette.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det er forskjell på å gi råd om hvordan begå kriminelle handlinger, og det å diskutere hvordan man kan få en slutt på dem. Det er heller ikke et lovbrudd å si at man ønsker å lynsje pedofile, selv om det ikke er særlig korrekt.

Skrevet

Yes, dere har nok mye rett. Bare det at jeg ikke oppmuntret til noe som helst jeg bare fortalte hvordan dette foregikk, jeg visste det ikke og tenkte kanskje at de som hadde interesse til aa lese om det kunne det. Til allmennopplysning liksom. De som ikke brydde seg om temaet regnet jeg med ville bare unnlate aa lese.

Men fra aa ignorere temaer til aa faktisk aktivt ville at heller ingen andre skal lese det, tja det maa jeg si forundrer meg littegranne.

Jaja, vi faar vel heller lese om unger som mister votten sin i barnehagen og stemora som aldri lager riktig matpakke.

av tjuetusen brukere er det plass til oss alle.

Skrevet

Det finnes jo en mellomting mellom hasjdyrking og en mistet vott, da. Det må ikke være enten/eller.

Jeg forstår at KG ikke ønsker at det skal skrives om ting som faktisk er ulovlige. Hvorvidt hasj egentlig burde vært ulovlig er jo en helt annen diskusjon.

Skrevet

Ikke jeg som dyrker hasj. Jeg så det bare fra sidelinjen, og beskrev hva jeg så.

Akkurat som et vitne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...