Livets datter Skrevet 16. mai 2003 #1 Skrevet 16. mai 2003 Er det deg? Selveste Lykkeliten? Var alle himlens stjerner tent da du kom til verden? Vinket de lykke til på ferden, slik ?
Gjest Alive Skrevet 16. mai 2003 #3 Skrevet 16. mai 2003 Det er et eller annet med den sangen som gjør at jeg får tårer i øynene....hver gang!!!!!
Gjest indiangranny Skrevet 16. mai 2003 #4 Skrevet 16. mai 2003 Den sangen trodde jeg var til deg Livets datter og alt det positive gleder du sprer rundt deg :D klem
Livets datter Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2003 Den sangen trodde jeg var til deg Livets datter og alt det positive gleder du sprer rundt deg :D klem Det var utrolig pent sagt! Takk, indianlady... :oops:
Lykkeliten Skrevet 16. mai 2003 #6 Skrevet 16. mai 2003 Hei, hei! Se, så glad jeg er! Jada, alle himmelens stjerner vinket lykke til på ferden, og ba meg hilse til dere alle sammen! :D Livets datter: skulle hilse spesielt til deg fra den ene av himmelens stjerner, som har et spesielt øye til deg og passer på at du har det bra. :blunke:
Livets datter Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2003 Livets datter: skulle hilse spesielt til deg fra den ene av himmelens stjerner, som har et spesielt øye til deg og passer på at du har det bra. :blunke: Åh, da skal jeg se etter den neste gang det er stjerneklart...
Lykkeliten Skrevet 16. mai 2003 #8 Skrevet 16. mai 2003 Ja, det må du gjøre! Du får hilse den fra meg og si at ferden gikk bra! Det er forøvrig den mest glitrende stjernen du ser... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #9 Skrevet 20. juni 2003 Er det deg? Selveste Lykkeliten? Var alle himlens stjerner tent da du kom til verden? Vinket de lykke til på ferden, slik ?
Redhead Skrevet 20. juni 2003 #10 Skrevet 20. juni 2003 Er det deg? Selveste Lykkeliten? Var alle himlens stjerner tent da du kom til verden? Vinket de lykke til på ferden, slik ? Hver gang jeg hører den tenker jeg på sønnene mine, den passer så utrolig bra ! Så den sangen er nok ment for dem .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå