Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det deg? Selveste Lykkeliten?

Var alle himlens stjerner tent da du kom til verden? Vinket de lykke til på ferden, slik :vinke: ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhhh.. verdens søteste sang :D helt klart

Gjest Alive
Skrevet

Det er et eller annet med den sangen som gjør at jeg får tårer i øynene....hver gang!!!!!

Gjest indiangranny
Skrevet

Den sangen trodde jeg var til deg Livets datter og alt det positive gleder du sprer rundt deg :D

klem

Skrevet
Den sangen trodde jeg var til deg Livets datter og alt det positive gleder du sprer rundt deg :D

klem

Det var utrolig pent sagt!

Takk, indianlady... :oops:

Skrevet

:vinke: Hei, hei! Se, så glad jeg er! :hoppe:

Jada, alle himmelens stjerner vinket lykke til på ferden, og ba meg hilse til dere alle sammen! :D

Livets datter: skulle hilse spesielt til deg fra den ene av himmelens stjerner, som har et spesielt øye til deg og passer på at du har det bra. :blunke:

Skrevet

Livets datter: skulle hilse spesielt til deg fra den ene av himmelens stjerner, som har et spesielt øye til deg og passer på at du har det bra. :blunke:

Åh, da skal jeg se etter den neste gang det er stjerneklart...

Skrevet

Ja, det må du gjøre! Du får hilse den fra meg og si at ferden gikk bra! :ler:

Det er forøvrig den mest glitrende stjernen du ser... :blunke:

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Var alle himlens stjerner tent da du kom til verden? Vinket de lykke til på ferden, slik :vinke: ?

Skrevet

Hver gang jeg hører den tenker jeg på sønnene mine, den passer så utrolig bra :hjerter: !

Så den sangen er nok ment for dem :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...