Lillehikke Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Samboeren min og jeg skal gifte oss i juli/august. Det skal være et meget enkelt bryllup. Dvs vi gifter oss hos byfogden og skal ut å spise etterpå sammen med de aller nærmste. De aller nærmeste er foreldre, søsken med partnere, forlovere og besteforeldre. Vi har to små barn sammen, 1 og 2 år, og jeg lurer på hva som er best, ha de med eller ikke?? De er jo de kjæreste jeg har (slev om jeg jo er VELDIG glad i min kommende mann også :rødme: ) og vil gjerne ha de med på vår store dag, men blir det mest bare stress? Broren min og søsteren til samboeren min har også små barn og jeg har lyst å ha de også med, men det blir kanskje bare urolig og ikke kos? Noen med erfaringer? Vi skal ut å spise på resturant, dra videre på en fin bar for så å tilbringe første natt som ektefolk på hotell. Skal ha barnevakt til ungene da selvsagt.
Gjest *Mim* Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Du kjenner ungene dine og vet selv hvordan det kan bli. Hvis du føler at du vil ha dem med, kan de jo kanskje være med en liten stund? Hva synes brudgommen?
Lillehikke Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Du kjenner ungene dine og vet selv hvordan det kan bli. Hvis du føler at du vil ha dem med, kan de jo kanskje være med en liten stund? Hva synes brudgommen? Hm.. han hadde vel i utgangspunktet tenkt seg at vi ikke hadde ungene med men han sier det er opp til meg. Jeg vet det blir litt masete å ha de med men det føles rart å ikke ha de med... tenke tenke .....
Gjest M@ms Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Hei. Vi skal ha akkurat samme type bryllup som dere. Vielse på tinghuset, spise en bedre middag på restaurant, og så reiser vi bort på kvelden for vår første langweekend uten barn på 4 år... :love: Vi kommer til å ha med våre egne barn på 1 og 4 år, samt en niese på 2. Regner med det kan bli litt livlig, men det er greie unger som leker godt sammen, så jeg tror ikke det blir noe problem. I tillegg har vi restauranten for oss selv, så da gjør det ikke noe om de lager litt lyd. For oss har det ikke vært spørsmål om ungene skal være med eller ikke. Vi ønsker at de feirer dagen sammen med oss. Vi skal jo være borte fra dem i hele 3 dager etterpå.... :gjeiper: (Føler jeg høres litt hønemor ut her, men jeg er faktisk ikke så ille...) Jeg forstår likevel veldig godt de som vil ha en voksen dag, hvor man slipper å tenke på og ha ansvaret for barna. Har dere mulighet til å ha med en barnevakt på restauranten, som kan ta ansvaret for dem, underholde dem, og ta dem med seg hjem når det er leggetid? Da kan dere ha dem med så lenge dere ønsker, og fortsette kvelden uten dem når det er tiden for det. Lykke til med bryllup i alle fall -M@ms-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå