Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må vi skaffe oss hotell snart.

Vi skal til Paris fra 26 juni til 1 juli og mangler nå bare hotel.

Men, det må være lett å komme til å fra metroen, helst en som er direkte i kontakt med linje 12 (? den som går til porte de versaile), og ikke for langt unna alt mulig. Har sett på noen rundt busstasjonen (?) eller i det minste der hvor en del av metroene og bussene passerer hverandre.

Har sett på et hotell der, men er fortsatt litt usikker.

http://www.finn.no/finn/travel/hotel/objec...mp;areaId=25131

Vil helst ha noe rundt det området der ettersom jeg er særdeles dårlig til å finne fram og derfor liker å ha alt av transport i nærheten.

Vi skal være lite på rommet vårt så hvordan det ser ut o.l. har ikke så alt for mye å si. Men det må alikevel være fint der, og helst et sted hvor de faktisk prater bra engelsk.

Også jo, jeg trenger også hjelp til å evt finne fram dit fra ORLY flyplassen.

Sånn det ble langt og krevende, men kan jo hende noen av dere vet noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hva med pris? Er det et viktig kriterium? Kona og jeg bodde på Timhotel Tour Eiffel ettersom det var ganske billig. Du kan finne omtale av hotellet i mitt reisebrev http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm og her finner du også et kart som viser hvor hotellet ligger :-)

Skrevet

Ikke så alt for dyrt såklart, pga vi tilbringer nok ikke mye tid der inne, men det er ikke så veldig nøye.

Skrevet

Vil anbefale å sjekke opp hotellet på www.tripadvisor.com der kan du se hva andre synes om hotellet osv. Man får en liten pekepinn på om det er bra eller ikke. Ellers er www.hotels.com ålreit å bruke for å finne hotell.

Har desverre ingen tips om billig hotell i Paris. Men hvis du søker her på kvinneguiden vil du sikkert finne lignende tråder med anbefalinger ;o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...