Pusine Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har nettopp testet med QR-test og fikk en svaaaaak strek i test-området. Og da mener jeg svaaaaaaak. Er testen positiv, eller er løpet kjørt ? Jeg har jo ikke fått mensen ennå, så håpet er jo der. På pakningen står det at man ikke skal lese av resultatet etter 5 minutter. Men streken ble klart tydeligere etter disse minuttene, uten at jeg tenker så nøye på det.. Har en test til liggende, som jeg tar hvis ikke mensen dukker opp i løpet av noen dager... Noen synspunkter ?
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 er det lenge til du skal ha mensen da? Dersom du ikke venter den før om noen dager vil jeg tro du er gravid. Dersom du har forsinket mens med en dag eller noe og får en så svak test som du beskriver, da hadde jeg vært mer usikker.
Pusine Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Er 3 DPO nå. Er kvalm/uggen i magen, har mensmurringer, og har fått snev av halsbrann. Det har jeg ikke hatt siden forrige svangerskap. I tillegg verker korsryggen, jeg fryser som en tulling, og magen føles støl, som om jeg har tatt sit-ups. Men jeg har ikke tatt av, for å si det sånn. Mannen er realisten av oss, og holder meg på jorda Men det må være lov å håpe...
Pusine Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 God morgen Da klarte jeg ikke å dy meg, så test nr 2 ble tatt i dagens morgenurin. Og i dag hadde jeg det ene øye på testen, og det andre på klokka. Jeg skulle iallefall holde meg innenfor de 5 minuttene som står angitt på pakningen. C-streken kom nesten med en gang, og etter et par minutter kommer en svak strek i T-feltet. Den er svak, men langt fra noen skygge. Slipper ikke jubelen løs ennå, da jeg overhodet ikke stoler på QR-testene. Må nok skaffe meg en CB-test og prøve. Hva tror dere ? Kan det være at spiren sitter på første forsøk ?
zemra Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 God morgen Da klarte jeg ikke å dy meg, så test nr 2 ble tatt i dagens morgenurin. Og i dag hadde jeg det ene øye på testen, og det andre på klokka. Jeg skulle iallefall holde meg innenfor de 5 minuttene som står angitt på pakningen. C-streken kom nesten med en gang, og etter et par minutter kommer en svak strek i T-feltet. Den er svak, men langt fra noen skygge. Slipper ikke jubelen løs ennå, da jeg overhodet ikke stoler på QR-testene. Må nok skaffe meg en CB-test og prøve. Hva tror dere ? Kan det være at spiren sitter på første forsøk ? God morgen pusine hvordan det er mqr-tester har jeg ingen anelse om,men det virker da som om dette er noe du håper sterkt,så ønsker deg alt godt og lyke til and symptomene dine så er det som å lese om mitt eget svangerskap,alle punkter på din liste hadde jeg kunnet krysse av.. og ja,spiren kan bli sådd på første forsøk,det ser man gjentatte ganger,selv om det ikke alltid er i håpets tegn det skjer,men mer i fyllas igjen masse lykke til
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Det er litt tidlig å teste enda, men man vet aldri. Forøvrig så kan LH hormonet også slå ut på graviditetstester...
Gjest Naria Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Er 3 DPO nå. Vil dette si at det er 3 dager siden eggløsning? I så fall er det vel alt for tidlig for at en test kan slå ut? Uansett, lykke til!
Gjest ¤bella¤ Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Vil dette si at det er 3 dager siden eggløsning? I så fall er det vel alt for tidlig for at en test kan slå ut? Uansett, lykke til! 3 dager på overtid. Altså tre dager etter forventet mens
Gjest Naria Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 3 dager på overtid. Altså tre dager etter forventet mens Ah, tenkte englesk jeg!
Pusine Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hei igjen Kjøpte meg en CB digital test idag, og den sa GRAVID :) Den kan man vel ikke ta feil av, håper jeg :danser: Endret 22. mai 2008 av Pusine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå