Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert

Gjest Tiiina

Anbefalte innlegg

Gjest Tiiina

Hvordan hadde du reagert hvis du fant ut at naboen hadde reptiler? Feks slange og øgle? Som ikke var farlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde syntes det var trist, da jeg mener de ikke hører hjemme her. Hadde de vært ulovlige, hadde jeg sagt fra til politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde du syns det var trist hvis du fant ut at naboen hadde gullfisk, kanarifulg, papegøye eller hamster også? De hører jo heller ikke hjemme her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det samme med de dyrene også, siden de alle blir holdt i bur/akvarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du reagert hvis du fant ut at naboen hadde reptiler? Feks slange og øgle? Som ikke var farlige...

Jeg hadde ikke reagert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest postsekk

Hadde nok spurt om jeg kunne få sett de.. og hvis det var en søt liten salamander kunne jeg stjålet den med meg hjem og truet med anmeldelse hvis han klagde :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Stakkar" og hatt et inderlig håp om at naboen hadde nok kunnskaper til å gi dyret et ok liv. Annmeldt om jeg hadde trodd det var for det beste til dyret. Men oftest blir de avlivet, og om livet de har hos en prevatperson er bra hadde jeg kanskje holdt munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke anmeldt eller "spredd ordet" om jeg så at de ble behandlet på en bra måte av eieren (nok plass, velfødd, ikke utsatt for skade osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Isabell_*

Jeg hadde ikke reagert i det hele tatt. Så lenge han ikke gjør noe som skader meg, eller setter meg i fare, kan han gjøre akkurat som han vil.

Hilsen Isabell

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cascabel
Du tuller sant?

Hilsen Isabell

:)

Nei. Jeg tuller ikke. Hadde det vært en øgle skulle jeg ha taklet det, men en slange da hadde jeg dratt min kos.

Jeg hadde bodd på hotell til den var borte.

Men nå er jeg over middels hysterisk livredd for slanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bellatrix
Nei. Jeg tuller ikke. Hadde det vært en øgle skulle jeg ha taklet det, men en slange da hadde jeg dratt min kos.

Jeg hadde bodd på hotell til den var borte.

Men nå er jeg over middels hysterisk livredd for slanger.

Jeg også. 'Jeg hadde blitt livredd og anmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

hadde flyttet eller fått han flyttet.

tenk om slangen eller øglen hadde kommet opp av sluket eller opp av do skåla? hadde ikke klart å gå på do så veldi lenge nei. har lest nok om slike historier i media i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...