Stocking lover Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har fantasert mye om hva som kanskje har vært under bunaden på nasjonaldagen. Dette er jo et plagg som kan dekke over det meste... Var det f.eks. noen som droppet trusen? Lange strømper eller stay-ups kan jo gi en litt spennende følelse under et ellers usexy plagg (for det er det jo!). Er det noen her som vil betro meg sine hemmeligheter under bunaden? Dette kan i alle fall være et tips til neste gang den skal på!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 spennende følelse under et ellers usexy plagg (for det er det jo!). sorry, ikke for å kuppe tråden men der er jeg ikke enig. synes jenter/damer i bunad er dritsexy!!!
Gjest postsekk Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har sett en del tråder her inne som jeg har mistenkt for å være løktråder, men jeg må si at jeg tror dette er den ærligste. Lykke til!
Gjest *Ulla* Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg hadde på meg ganske sexy stay-ups må jeg si, men droppet ikke trusa i år. Føltes litt for kaldt!
skogmusa Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Bunad er da sexy da!! Jeg hadde ikke noe spennende under min.G-streng og en taights faktisk.Jeg har nemlig klart og rote bort mitt sexy underskjørt som skal passe på så jeg ikke klør ihjel av bunaden og så var det kaaaaaldt.
Wildy Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Ikke mye sexy under bunaden å skryte av her, nemlig tynn ullgenser og svart, tjukk strømpebukse.....
Transe Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Truseløs under bunaden? Ja den må jeg tenke over en stund.
Alvelin Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Sorry, ts. Her var det stusslig med tykk ullstrømpebukse, svart boxer og hvit bh... og en langermet trøye under blusen... det var bikkjekaldt og snødde hos oss...
Nelle Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Kom til å tenke på denne fra noen år tilbake. Enjoy!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Må slenge meg på de som synes bunad er sexy. Fine damer blir bare enda finere i en bunad som former seg rundt kroppen. Skulle ønske samboer hadde bunad, da hadde jeg mast om at hun skulle hatt på seg den jevnlig, uten truse... :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå