Gå til innhold

Pacific blue vender tilbake:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg :popcorn:

Gjør du?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg gleder meg :popcorn:

Gjør du?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

NEI! :fnise:

Det første jeg tenkte da jeg så tråden var "åh, nei..."

Men så kom jeg på at jeg har mange kanaler å velge mellom, og til og med en avknapp! :)

Har aldri likt Pacific Blue, men så mye på den serien en sommer for noen år siden da jeg bodde midlertidig på en hybel uten kabel-TV der det ikke var mye å velge mellom. Beklager TS, men jeg synes den serien er i overkant overflatisk og fordummende. Morsom eller spennende er den heller ikke. Så hva er igjen?

Skrevet

Åh nei!!! Ikke en gang til!

Skrevet

IGJEN????

morro.... :sjenert:

Skrevet

Herlig tv-titting på sommerkveldene. :jepp:

Gjest lillmeg
Skrevet

Det er sikkert en "hjernedød" serie, men jeg elsket den!

Når kommer den? er det nye episoder eller gamle?

Skrevet

Hehe, den serien er typisk sommer :) Kommer nok til å se noen episoder :)

Gjest Gjest
Skrevet

Haha, så bra! Jeg elsker den serien; ikke fordi den er spesielt godt laget, men fordi den er sommerserien over alle. Minner meg utrolig om da jeg var 15-16 år gammel og lå og sløvet med venner sent på kvelden. Åpningsmelodien er jo unektelig fengende. :fnise:

Men jeg håper de sender de eldste episodene; var ikke så fan av de nye.

Gjest Gjest
Skrevet

Irriterer meg fryktelig at de bruker så lang tid på å ta igjen skurker som løper, mens de sykler. Om skurken får et ti meters forsprang, tar det likevel to minutter før de har tatt han igjen. Irriterende!

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Men de SYKLER! :skratte: Det er jo så artig!

Jepp, dette er sommernostalgi, men jeg har nok sett det litt for mange ganger til at jeg kommer til å gidde i år.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Joho, ingen sommer uten ;)

Historiene er tynne, menneskene er pene (?), himmelen er alltid blå og sola skinner. Kan man tenke seg noe bedre en sommerkveld?

Gjest Naria
Skrevet
Irriterer meg fryktelig at de bruker så lang tid på å ta igjen skurker som løper, mens de sykler. Om skurken får et ti meters forsprang, tar det likevel to minutter før de har tatt han igjen. Irriterende!

:ler: Ja det er så bra. De tar igjen biler og motorsykler, men skurken som løper, nei han er det verre med.

Skrevet
Haha, så bra! Jeg elsker den serien; ikke fordi den er spesielt godt laget, men fordi den er sommerserien over alle. Minner meg utrolig om da jeg var 15-16 år gammel og lå og sløvet med venner sent på kvelden. Åpningsmelodien er jo unektelig fengende. :fnise:

Men jeg håper de sender de eldste episodene; var ikke så fan av de nye.

Bringer tilbake gode somemrminner denne ja. Men enig, håper de sender de første sesongene, likte dem bedre.

Skrevet

Introen gir meg unektelig sommervibber. :D Dette var jo en klassiker å sitte og se på om kveldene, etter å ha vært ute i sola.

Skrevet

Ah, nå blir det sommer, nå! :)

Skrevet

JAAA!

Jeg synes det er fint, og gleder meg veldig.

Sommerkveldene hadde ikke blitt de samme uten.

Det hadde blitt som jul uten sne, og det går ikke :fnise:

Skrevet

Jeg digger den serien, ikke fordi den var så utrolig bra, men pga alle minnene som dukker opp igjen. konner nok til å se noen episoder ja :)

Skrevet
Hehe, den serien er typisk sommer :) Kommer nok til å se noen episoder :)

Signerer :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...