Gjest via Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal etablere enkeltpersonforetak, og snuser derfor litt på ulike løsninger når det gjelder domene&hjemmeside. Jeg ønsker ikke å bruke mye penger på dette, siden virksomheten i begynnelsen vil være en biinntekt. Har kikket litt på surftown, er det noen som har erfaring med dem? Andre forslag til hva jeg bør vurdere? Jeg har ingen kunnskaper om det designmessige, så det må være inkludert. Samtidig vil jeg ha muligheten til å justere småting (logo, farver osv). Jeg har ikke behov for nettbutikk, men trenger en mailadresse knyttet til domenet. Max 1000 kr pr år.
Temposonic Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Jeg har drevet med dette i mange år nå. Prøvd mange forskjellige leverandører. Spør du meg ville jeg anbefalt one.com, de er veldig billige, og suppoerten deres overgår det meste. De har greie designmaler for å enkelt opprette en ny hjemmeside me d noen få tastetrykk. man får ubegrenset med e-postadresser og en veldig stødig statistikk over treff på nettsidene.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hei! Jeg vil anbefale deg å kjøpe en hosting med kanskje fantastico inkludert. Jeg selger dette (for det meste til personer utenfor Norge vel og merke) og dette er veldig effektiv for personer som ikke har så masse peiling på webside laging osv.. Fantastico er et enkelt "et-trykk-installer-script-program", som gir deg flere muligheter til å installere ulike script som gir deg god tilgang på et godt adminområde som ofte er enkelt å håndtere og designe egne nettsider. Ellers så følger det veldig ofte med i hostingpakker, enkle maler og noen ganger webside-byggeprogrammer som er superenkle or raske. Ut over min egen hosting så har jeg tidligere hatt god erfaring med siteground.com og one.com.
osamede Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Uansett hviklen firma du bruker til å opprett hjemsiden, kjøpe og registrere domenene i forhand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå